REGION

Na najvećoj svjetskoj turističkoj berzi Hrvatskoj poručili da mora sniziti cijene

Okupili više od 10 hiljada izlagača iz više od 180 zemalja

Ilustracija

Avaz.ba

6.3.2019

Najveća svjetska turistička berza ITB održana je u Berlinu okupivši više od 10 hiljada izlagača iz više od 180 zemalja, među njima i Hrvatske, čiju turističku ponudu tradicionalno predstavlja Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na štandu s još 20-ak saizlagača, turističkih agencija i zajednica.  

Jedna od tema ovogodišnje berze bila je i Hrvatska kao važna evropska destinacija kojoj su pojedini predstavnici turističkih zajednica sugerirali da zbog smanjenja potražnje mora hitno korigirati cijene turističkih usluga. 

Menadžer "TUI Germany" za Hrvatsku, Austriju i još neke zemlje, Sven Gorisen (Gorrissen) novinarima je kazao da u "TUI" nisu zabrinuti ni u strahu za ovu sezonu u Hrvatskoj, ali da primjećuju da je ove godine veća pažnja korisnika usmjerena na cijene.  

- U situaciji kada se na njemačkom i drugim tržištima snažno nameću Turska, Egipat, Tunis, pa i Grčka s jakim marketingom i cjenovnim pogodnostima, teško je i od Hrvatske ne očekivati snižavanje cijena odnosno akcije za određena razdoblja u godini kada se zna da je zanimanje slabije - kazao je Gorisen. 

On dodaje da bi Hrvati morali razmisliti o akcijama s 10 do 15 posto nižim cijenama, ukoliko žele biti konkurentni i popuniti sobe. 

Dodao je i da bi takve akcije Hrvatska trebala objaviti što prije, najkasnije za sedmicu-dvije, kako bi bila ispred Španije, koja za sada ima pad bukinga za oko 10 posto, a pitanje je, kako kaže, i što će činiti Italija i Francuska. 

Iz HTZ-a pak smatraju da je prednost Hrvatske u kvaliteti ponude koja raste te da goste mogu privući i s više sadržaja za istu cijenu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.