Danis Tanović, prema svemu izgovorenom od Bakira Izetbegovića, nije osvojio Oskar. To je učinila tadašnja, njemu bliska kamera i pravo je čudo kako takva virtuoskinja nije bila kandidirana za najbolju režiju i fotografiju, već samo za najbolji strani film.
Mnoge su kamere osvajale svašta nešto, ali do neki dan, do spoznajnog otkrića predsjednika stranke, čiji je član, između ostaloga, i "ugnjetavani" Huso Ćesir, ljudi širom svijeta živjeli su u zabludi, potpuno isključujući moć i značaj jednog takvog "bića".
Svestranost kamera
Svakakvih kamera, doduše, ima, jedne krasi umjetnička nota, pa snimaju, recimo, filmove ili božanstvene prizore, uživaju u prirodi.
Druge odlikuje hrabrost pa su na ratnim bojištima, ili im je samo tako sudbina odredila put. Ko će to više znati kada nemaju sposobnost govora pa da nam same otkriju.
Neke kamere su uporne i bezobrazne, tri godine provociraju, krišom prate Husu Ćesira. Doduše, naizmjenično jer sumnjamo da je ova, jedna te ista, bila baš toliko ustrajna, ali to je to. Sve su to kamere iz iste porodice.
Na jednom internetskom forumu jednom je jedan igrao igru riječi ustvrdivši kako je basna kada životinje poprimaju ljudske osobine, a Bosna kada ljudi poprimaju životinjske. Bakir Izetbegović je malo tu vrckavost redefinirao, jasno napravivši distinkciju između kamere i onoga ko njome upravlja. Jedna duša, a njih dvoje.
Trivijalni likovi
Izetbegovićeve izjave su krajnje montipajtonovske, ali, kako bi to rekli u skeču Monti Pajtonove (Monty Pyton) sarajevske inačice - Top Liste Nadrealista, to nije tema emisije koja se zove "Izvorište". Tema je, danima već, izvjesni prvi čovjek SDA Novi Grad i generalno njegovo prisustvo u medijima. Način kako je tamo dospio i kako je najednom postao "bitan" je - najporazniji. Ko su zvijezde i kako zvijezdom postati.
Viče, vrišti s naslovnice SDA bliskog ''Stava'' tako Huso Ćesir nakon što je izvojevao stotine i hiljade reakcija na portalima i društvenim mrežama. Video njegovog "napada na kameru" nema ko nije pregledao i ko se nije zgrozio. Poslije je uredništvo medija iz kojeg neposlušna kamera potječe organiziralo razumljivu konferenciju za medije i ostale srodne kamere. Sve to zbog Huse.
Eto u kakvoj mi zemlji životarimo. Pažnju medijskog prostora ne okupiraju umjetnici, doktori, pošteni, neokaljani biznismeni, uspješni i umni ljudi, već smo primorani znati ko je Ćesir i ko su ostali Ćesiri, potpuno trivijalni, efemerni tipovi, koji u slobodno vrijeme iskazuju neustrašivost prema kamerama i ostalim živim bićima.
'ta će Danis Tanović.