ČAROLIJA KOJA POVEZUJE

Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju

Čarolija koja povezuje generacije

Saradnja Dine Merlina i Coca-Cole u BiH ozvaničena u vrijeme Ramazana.

Marketing

prije 5 sati 29 minuta

Kada se spoje legendarni kantautor i globalni brend, rezultat ne može biti ništa drugo nego čista čarolija. Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili su početak ekskluzivne trogodišnje saradnje, koja će donijeti nezaboravne trenutke i radost ljubiteljima muzike i ovog legendarnog napitka.

Saradnja je ozvaničena u vrijeme Ramazana, u vrijeme zajedništva i okupljanja s najbližima, baš kako i Coca-Cola godinama unazad kreira trenutke povezanosti i radosti koju dijelimo uz omiljeno piće.

Stihovi nove pjesme u Coca-Colinoj reklami

Posebnu notu cijeloj priči daju i stihovi nove pjesme ovog umjetnika sa predstojećeg albuma, u novoj Coca-Colinoj reklami.

Oduvijek sam vjerovao da muzika povezuje ljude, baš kao što to čini Coca-Cola. Radujem se svemu što nas očekuje u ovoj saradnji – mislim da će donijeti mnogo čarobnih trenutaka za sve nas“, poručio je Dino Merlin.

Dino Merlin i Coca-Cola najavili ekskluzivnu saradnju.

Saradnja koja spaja emocije i legendarne priče

Na ovom uzbudljivom putovanju Coca-Cola u Bosni i Hercegovini će podržati i Merlinovu spektakularnu koncertnu turneju, a vjernim potrošačima i obožavateljima biće pružena prilika da osvoje ulaznice za neke od njegovih najiščekivanijih nastupa. Kroz niz posebnih promocija, fanovi će moći postati dio ove čarolije i doživjeti koncerte koji ostavljaju bez daha.

Saradnja je spoj dvije legende – jedne koja kroz muziku donosi emociju i priče generacija, i druge koja duže od vijeka simbolizuje osvježenje, originalnost, radost i zajedništvo. Izuzetno smo ponosni što je Dino Merlin zaštitno lice nove kampanje i što će Coca-Cola biti uz njega na novom muzičkom putovanju,“ poručili su iz Coca-Cole u Bosni i Hercegovini.

Sve ljubitelje Merlinove muzike i Coca-Cole u Bosni i Hercegovini očekuje trogodišnje putovanje ispunjeno trenucima zajedničke radosti. Upravo te emocije su svojevrsna misao vodilja nove Coca-Coline kampanje; jer prava čarolija nastaje kada se povežemo i međusobno inspirišemo. Jer pravu čaroliju stvarate vi.  

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.