Elektroprivreda Bosne i Hercegovine obavještava kupce da nije došlo do promjena u cijeni električne energije.
- Kontinuirano se vrši monitoring i analiza potrošnje električne energije za sve kategorije kupaca - saopćeno je to iz tog javnog preduzeća.
U novembru i decembru 2024. godine, pojašnjavaju, u kategoriji domaćinstva registrovano je enormno povećanje potrošnje uzrokovano korištenjem električne energije za grijanje objekata.
- Pozivamo kupce da ukoliko imaju određene nejasnoće u vezi s računima za električnu energiju, kontaktiraju pripadajuće elektrodistribucije pozivom na besplatne brojeve telefona ili putem maila – navode u saopćenju iz EP BiH.
Kupci čiji obračun utroška električne energije odstupa od očekivanog, trebaju podnijeti zahtjev za reklamaciju koju će razmotriti stručne službe.
Ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan, iznosi računa će biti korigovani.
Na područjima koja električnom energijom snabdijeva JP Elektroprivreda BiH, kupcima su na raspolaganju besplatni telefoni i E-mail adrese elektrodistributivnih podružnica:
Bosansko-podrinjski
080 020 131
info.edsa@epbih.ba
Hercegovačko-neretvanski
080 020 136
info.edmo@epbih.ba
Sarajevski
080 020 133
info.edsa@epbih.ba
Srednjobosanski
080 020 130
info.edze@epbih.ba
Tuzlanski
080 020 135
info.edtz@epbih.ba
Zeničko-dobojski
080 020 132
info.edze@epbih.ba