NAKON NAJAVE BOJKOTA

Konzum u Hrvatskoj obara cijene za čak 250 proizvoda koje se neće mijenjati do juna 2025. godine

Proizvodi čija se cijena snižava i zaključava su iz kategorija mliječnih i pekarskih proizvoda, smrznutih proizvoda, delikatesa i konzervirane hrane

Konzum. konzum.hr

M. O.

prije 8 sati 13 minuta

Krenule su reakcije trgovaca na novi bojkot i narativ Vlade Hrvatske koja poziva na snižavanje cijena, piše Jutarnji list.

Konzum je upravo objavio da je u suradnji s hrvatskim dobavljačima dodatno investirao u sniženje i zaključavanje cijena 250 domaćih proizvoda koji nisu obuhvaćeni najavljenom odlukom Vlade RH o ograničenju cijena.

Kako kažu u objavi za medije, riječ je o atraktivnim proizvodima hrvatskih proizvođača koji se redovito nalaze u košaricama većine Konzumovih kupaca.

Tako se od subote 1. februara 2025. godine, uz listu proizvoda čiju cijenu ograničava Vlada RH, snižavaju i zaključavaju cijene dodatnih 250 proizvoda i neće se mijenjati sve do 1. juna 2025., osim što mogu biti dodatno snižene.

Sniženja veća i od 30 posto

Prosječno sniženje iznosi oko 10 posto, a na pojedinim proizvodima i više od 30 posto. Konzum je u ovaj novi krug snižavanja i zaključavanja cijena uložio novih milijun eura.

- Razumijemo da su kupci svoju zabrinutost zbog rasta cijena u cijelom lancu nabave prije svega usmjerili na maloprodaju, jer im je to najvidljivije. Međutim, sigurni smo da Konzumovi kupci znaju koliko smo puta, osim podrške svim cjenovnim inicijativama Vlade RH, dodatno samoinicijativno snižavali i zaključavali cijene cijelog kontingenta proizvoda, a kako bismo im olakšali inflacijske pritiske.

U takve smo dodatne aktivnosti od 2022. godine do danas uložili gotovo 20 miliona eura. Istovremeno smo s našim dobavljačima u stalnoj komunikaciji i zajedničkom radu i na održavanju prihvatljive razine cijena gdje god je to bilo moguće. Pritom je Konzum jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer - izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.

Proizvodi široke potrošnje

Proizvodi čija se cijena snižava i zaključava su iz kategorija mliječnih i pekarskih proizvoda, smrznutih proizvoda, delikatesa, konzervirane hrane, pića, proizvoda za osobnu njegu i higijenu doma i drugih, navode.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.