Tore Berntsen, Norvežanin koji je stručnjak za CRM i Inbound marketing, govorio je jučer u Sarajevu na seminaru posvećenom upravo temi inbound marketinga i njegove primjene u biznisu.
Učesnici seminara, marketing menadžeri brojnih bh. kompanija, s pažnjom su slušali o mogućnostima unapređenja marketinga i prodaje na domaćem tržištu.
“Inbound marketing omogućava prodavcu da što prije dođe do svoje ciljne skupine, odnosno do korisnika koji su već zainteresovani za njegov proizvod i koji već kupuju u okviru te industrije. Inbound je strategija korištenja marketinških tehnika kao što su: content marketing, SEO, marketing na društvenim mrežama, blogovi i slično, a sve u cilju privlačenja novih korisnika”, pojasnio je Tore Berntsen u svom predavanju.
Seminar je održan u organizaciji agencije “Lillium d.o.o.” koja kroz ovakve edukacije radi na približavanju prednosti digitalnog marketinga u poslovanju.
Direktor ove kompanije Haris Husejnović kazao je da je evidentno da postoji dosta prostora za unapređenjem marketinga i prodaje na domaćem tržištu.
“Iako su marketing menadžeri koji se ozbiljno bave tim poslom upoznati sa pojmom ‘inbound marketinga‘, rijetko koja firma ima posložene i automatizovane procese kroz CRM. Takvim pristupom možemo marketing staviti u svrhu prodaje, što mu je i primarna namjena”, rekao je Haris Husejnović, direktor Lilium d.o.o.
Dodao je da su posebno oduševljeni pozitivnom i energičnom atmosferom među učesnicima, njihovom saradnjom i željom da aktivno slušaju te da će kroz saradnju sa Toreom Berntsenom omogućiti domaćim firmama implementaciju praksi koje donose rezultate na norveškom tržištu.
“Zajedno, Tore i Lilium će biti na raspolaganju svim domaćim firmama koje žele da provjere procese na nivou svog marketinga i prodaje. Bilo nam je zadovoljstvo biti domaćini ovakvom seminaru, dočekati naše klijente i prijatelje koji su se rado odazvali na poziv”, zaključio je Husejnović.
Agencija Lilium planira i u narednom periodu održavati seminare koji će domaćim kompanijama približiti prakse iz inostranstva koje bi se mogle implementirati i na domaćem tržištu.