PODIZANJE SVIJESTI

Počela Caritasova kampanja 'Inkluzija počinje riječima'

Upravo zato, cilj kampanje jeste unaprijediti svijest šire javnosti o korištenju inkluzivnog jezika

Kampanja Caritasa. Fena

FENA

3.12.2024

Kampanja pod nazivom “Inkluzija počinje riječima” koju organizira Caritas Bosne i Hercegovine u okviru projekta DISC, počinje danas. U fokusu kampanje je podizanje svijesti o važnosti korištenja korektnog jezika u komunikaciji s osobama s invaliditetom.

- Inkluzija nije samo ideal, već je temeljno pravo i suštinski cilj svakog razvijenog društva. To je proces koji osigurava da svaka osoba, bez obzira na svoje različitosti, ima jednake prilike za sudjelovanje u svim aspektima društvenog života – podsjećaju iz Caritasa.

Kako i slogan kampanje sugerira – „Inkluzija počinje riječima“, način na koji govorimo odražava naše stavove i može značajno utjecati na stvaranje društva u kojem se svako osjeća prihvaćeno i poštovano.

Riječi mogu biti izvor poštovanja i razumijevanja, omogućavaju dostojanstven život osobama s invaliditetom, ali mogu i produbiti postojeće stereotipe i prepreke.

- Upravo zato, cilj kampanje jeste unaprijediti svijest šire javnosti o korištenju inkluzivnog jezika, smanjiti predrasude i diskriminaciju te promovirati ravnopravnost i poštivanje prava osoba s invaliditetom – poručuju iz Caritasa.

Središnji dio kampanje čine videozapisi s autentičnim pričama osoba s invaliditetom, koji će ilustrirati kako svakodnevni jezik može uticati na njihovo dostojanstvo i kvalitetu života.

Uz to, bit će izrađen interaktivni vodič s praktičnim savjetima za korištenje inkluzivnog jezika.

Kampanju će podržati aktivisti, koji već aktivno zagovaraju prava osoba s invaliditetom, a koji će kroz hashtag kampanju na društvenim mrežama podijeliti svoja iskustva i potaknuti promjene u pristupu jeziku.

Kampanja počinje 3. decembra, na Međunarodni dan osoba s invaliditetom, i trajat će tokom decembra.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.