- Deset godina sam radio u bivšoj Jugoslaviji, putovao, sarađivao s kolegama iz automobilske industrije kojoj sam pripadao. Tada nisam primijetio da imamo tako slabe veze, a danas vidim da nas s Crnom Gorom spaja jedan jedini put širok tri metra, gdje ni autobus ne može da prođe.
Portal Istinomjer podsjeća da je Vijeće ministara BiH potpisalo je krajem 2011. godine sa Vladom Crne Gore sporazum o graničnim prelazima za međunarodni saobraćaj. Prema ovom sporazumu, kao granični prelazi između BiH i Crne Gore za međunarodni robni, cestovni i putnički saobraćaj definisani su:
Metaljka – Metaljka (na putnom pravcu Čajniče – Pljevlja); Hum – Šćepan Polje (na putnom pravcu Foča – Plužine); Deluša – Vraćenovići (na putnom pravcu Bileća – Nikšić); Klobuk – Ilino Brdo (na putnom pravcu Trebinje – Nikšić); Zupci – Sitnica (na putnom pravcu Trebinje – Herceg Novi).
Nešto kasnije, početkom 2012. godine, na snagu je stupio i sporazum Vijeća ministara BiH i Vlade Crne Gore o graničnim prelazima za pogranični promet prema kojem su za ovu vrstu prometa određeni granični prelazi:
Meštrovac – Meštrovac (na putnom pravcu Foča – Pljevlja); Krstac – Krstac (na putnom pravcu Gacko – Nikšić); Bituljica – Bituljica (na putnom pravcu Bileća – Nikšić); Rudo – Aranđelovo (na putnom pravcu Trebinje – Nikšić).
Zbog svega su iz Istinomjera Novalićevu izjavu ocijenili kao neistinitu.