HOBI

Banjalučanin napravio prvi bosanski Ferrari

Htio sam napraviti brza kola koja će biti i lijepa, kaže Đokić <195> Više godina je proveo u Indiji, kupao se u Gangu, a trenirao i mnoge sportove

Đokić svoj Ferrari planira testirati na autoputu

G. Dakić

16.12.2018

Aleksandar Đokić iz Banje Luke predaje menadžment. Trenirao je fudbal, rukomet, boks, trčanje, streljaštvo, karate, kung fu. Više godina je proveo u Indiji. Kupao se u Gangu. U stanu ima dvije originalne japanske katane. Svira klavijature. I nedavno je napravio „bosanski Ferrari“. 

500 konja 

- Svi prave automobile koji idu brzo, ali niko ne vodi računa o vanjskom izgledu. Htio sam napraviti brza kola koja će biti i lijepa. Uzeo sam prednje farove od Peugeota, zadnje od Lancije. Morao sam dizajnirati ostatak karoserije da bih sve to uklopio - kaže Đokić za „Avaz“.

Sam je, kaže, dizajnirao branike i usisnike za zadnji motor. Motore je uzeo od Opel Calibre, jer se pokazao kao dobar za prerade. Njegov „Ferrari“ još nije testiran na autoputu, ali će se uskoro i to desiti.

- Ti motori fabrički imaju 205 konja, ali sam stavio veće turbine i čekam ljepše vrijeme. Vjerovatno ću izvući 500 konja iz oba motora. Sam rad na automobilu nije trajao dugo, ali je potraga za majstorima bila nepodnošljiva, jer niko ne želi to da radi - kazao je Đokić.

 Proučavao religije 

On dodaje da je oduvijek imao viška energije i različita interesiranja. Zbog toga je trenirao mnoge sportove i, na koncu, devet puta bio i u Indiji, koja ga je, kako kaže, opčinila.

- U Indiju sam prvi put otišao 1991. godine. Proučavao sam sve religije tada. Na televiziji sam gledao reportaže o Indiji i poželio sam da vidim kako to izgleda uživo - priča Đokić.

 Komšijama cijepao drva  

- U mladosti sam imao mnogo energije. Stalno sam cijepao komšijama drva, nisam znao šta ću od snage. Na Velebitu, na minus 20, spavao sam 15 dana na kamenu. Bura je duvala toliko da nismo mogli podići šator. I tako dvadesetak godina. Smirio sam se tek oko četrdesete godine - istakao je Đokić.


Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.