Studija Instituta za privredni inženjering Zenica pokazala je da 70 posto vozila tretiranih tim dokumentom nije zadovoljilo kriterije prolaska tehničkog pregleda.
Osman Lindov, profesor na Saobraćajnom fakultetu u Sarajevu, u razgovoru za Avaz.ba kaže da je ovo itekako zabrinjavajući podatak, ali i da se kao takav treba uzeti s dozom opreza.
- Naprimjer, institut koji je autor navedene studije od države je dobio novac da vrši kontrolu tehničke ispravnosti u jednom dijelu BiH, a kasnije je ostao bez tog posla. Ostali su drugi privatnici koji uzimaju debele pare od države da bi provjeravali tehničku ispravnost, unaprijedili cijeli sistem i doveli ga u red. Mnogi su zakačeni na državne jasle, puno uzimaju, a malo vraćaju. E to je porazna činjenica koja će pospješiti nesigurnost na cestama i broj saobraćajnih nesreća. Nažalost, nadležni od državnog do entitetskih nivoa ne uzimaju to u obzir i ne preispituju ovu situaciju. Jer mi na godišnjem nivou damo privatnim licima, što servisima, što nadzoru koji smo povjerili privatnim licima, više od sedam-osam miliona KM - ističe Lindov.