Francuski proizvođač automobila Peugeot fokusira se na održavanje konkurentnosti svog modela 2008 na tržištu B segment crossovera.
Cilj francuske kompanije je da ovaj model zadrži privlačnost i relevantnost u očima potrošača i da se nosi sa snažnom konkurencijom.
Redizajnirani Peugeotov model 2008 nosi najnoviji vizuelni identitet marke, koji je uveden dolaskom modela 508 ranije ove godine.
Glavna promjena su trostruka vertikalna svjetla u obliku kandže, koja su sada integrisana u sjajne crne umetke branika, a koja daju vozilu karakterističan i prepoznatljiv izgled.
Full-LED prednja svjetla su dostupna u najboljoj GT opremi, a LED zadnja svjetla su redizajnirana i imaju horizontalne dvostruke letvice koje prate motiv "tri kandže", a čak su i pokazivači smjera i svjetla za vožnju unazad u LED tehnologiji.
Peugeot nudi i različite veličine točkova od 16 do 18 inča, slične onima koje se nude za model 408. Boja Selen siva je početna boja, dok GT varijanta dolazi s kombinacijom dvije boje i standardnim crnim krovom, a bez obzira na odabranu boju, svi modeli 2008 dolaze s crnim bočnim retrovizorima.
Unutrašnjost svih verzija Peugeotovog modela 2008 je opremljena novim 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, što je poboljšanje u odnosu na prethodne verzije koje su imale manji ekran od 7 inča u prva dva paketa opreme. Modeli s opremom Allure i GT sada dolaze s novodizajniranom 10-inčnom digitalnom instrument tablom, koja u GT opremi ima impresivan 3D efekt.
Peugeot je izvršio značajne promjene ispod haube svog modela 2008, posebno kada je riječ o električnoj verziji e-2008. Ovaj model sada koristi hardver koji je preuzet od modela E-208 i E-308, što znači da ima električni motor koji razvija 156 KS, odnosno 15 posto više snage nego prethodna verzija. Kapacitet baterije takođe je povećan s 50 na 54 kWh, što je omogućilo povećanje dometa s 345 na 406 kilometara.