Na vodopadu Kravica, gdje pristiže velik broj gostiju iz Međugorja, među kojima prednjače Italijani i Poljaci, do početka avgusta ove godine prodato je oko 155.000 ulaznica, javlja Fena. Ova atraktivna destinacija je pod nadležnošću JP „Parkovi“ Ljubuški.
- U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije vodopada Kravica „Parkovi“ investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom, ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetilaca tokom godine - kazali su iz „Parkova“.
Ističu i to kako je broj gostiju s Jadrana nešto manji u odnosu na dosadašnje sezone.
- Ovogodišnji rezultati prate očekivanu dinamiku posjete koja iznosi 155.000 prodatih ulaznica, zaključno s prvim danom u avgustu. Što se tiče strukture gostiju, u dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast broja hodočasnika iz Međugorja u odnosu na nešto slabiji posjet jadranskih turista – naglašavaju iz poduzeća „Parkovi“.
Među uslugama, kako navode, posebno se ističu turistički vodiči, vožnja panoramskim vlakićem, kao i ponuda tradicijskih jela i vina u kojima posjetioci mogu uživati. Jedna od atrakcija na Kravici su i domaći proizvodi nastali u lokalnim radionicama, a ekološka i ambijentalna zaštita su primaran cilj.
- Na samom lokalitetu gosti imaju priliku kupiti proizvode lokalnih radionica ili konzumirati neke od ugostiteljskih usluga. Dugoročni i primarni plan je trajna ekološka i ambijentalna zaštita lokaliteta, kao i infrastrukturna aktivnost izgradnje šetnice duž rijeke Trebižat - navode iz „Parkova“.
Također ističu i to kako će infrastrukturne aktivnosti donijeti neke dodatne pogodnosti.
Iz „Parkova“ su izrazili zadovoljstvo činjenicom kako porast broja turističkih posjeta u ljubuškom kraju potiče i razvoj novih smještajnih kapaciteta. To znači i hotelijerskih usluga ili ruralnog turizma.