Glumica Belma Lizde-Kurt, nakon određenog perioda pauze, ponovo se vratila na scenu. Dio je postave nove predstve “Beskrajna priča”, koja je prošle sedmice premijerno izvedena u Pozorištu mladih Sarajevo.
Glumačka igra
Kako nam je kazala, u proteklom periodu više se bavila ostalim aspektima teatarske umjetnosti te je bila posmatrač, prateći rad svojih kolega, uživajući u procesu odmotavanja jedne divne priče kroz sve nivoe teatarske produkcje.
- Veoma sam uživala. Što se tiče mojih uloga, koje su prekrasno ispisane, bilo mi je zadovoljstvo otjelotvoriti ih kroz svoje shvatanje šta bi one trebale biti. Veoma sam se zabavila i igrala se kao što se djeca igraju. Davno sam naučila da je u glumačkoj profesiji veoma važno da se i sam zabaviš, tako je komunikacija između publike i tvoje kreacije uspješnija – kaže Lizde-Kurt.
Za “Beskrajnu priču” kaže da je predstava koja se ne radi često u Pozorištu mladih, jer glumci nose vrlo snažne maske, koje uvjetuju način igre.
- Mnogo prostora se dalo glumačkoj igri i sposobnosti imaginacije. “Beskrajna priča”, kao teatarski predložak, veoma je maštovita i inspirativna i meni je poslije prvog čitanja probudila apetit za igrom. Glumci su se, jednostavno, upustili u stvaranje divne priče o svijetu u knjizi – ističe Lizde-Kurt.
Bilingvalna djeca
Predstava se izvodi na engleskom jeziku, a kako kaže, osim stranim državljanima, namijenjena je i domaćoj publici.
- Prisustvo engleskog jezika kroz moderne tehničke igračke veoma je izraženo, da ne kažem nametljivo. Koliko znam, danas djeca u mnogim slučajevima počinju, uz maternji jezik, učiti i engleski. Današnja djeca praktično su bilingvalna zbog tehničke evolucije. Mi, Pozorište mladih, jednostavno, moramo biti u skladu sa potrebama onih kojima se svojim radom obraćamo. Čini mi se da se ovako nešto trebalo već davno desiti – kaže Lizde-Kurt.
Osim ovom predstavom, Lizde-Kurt trenutno je zauzeta i postprodukcijom predstave "Komšizluk".
- To je prva klaunovska predstava na našim prostorima. Nastala je kao potreba umjetnika da se kroz klaunovski geg približi svakom čovjeku da bi smijehom probudio klauna, odnosno dijete koje čuči negdje duboko u svakome od nas – kaže Lizde-Kurt.