Kompanija Amazon, koja se našla pod pritiskom kupaca, brendova i zakonodavaca da suzbije falsifikate na svojoj web platformi za trgovinu, saopštila je danas da je blokirala više od 10 milijardi sumnjivih lažnih oglasa prošle godine kako bi spriječila prodaju njihovih proizvoda.
U prvom Amazonovom izvještaju o naporima protiv falsifikovanja otkako je 2019. uveo nove alate i tehnologije navedeno je da je broj blokiranih lažnih oglasa porastao oko 67 posto u odnosu na godinu ranije.
Multinacionalna tehnološka kompanija sa sjedištem u Sijetlu je saopćila da je broj falsifikatora koji pokušavaju da prodaju na toj stranici porastao dok su prevaranti pokušavali da iskoriste kupce koji su tokom pandemije više kupovali preko interneta.
Amazon se godinama bori sa falsifikatima, ali od 2019. upozorava investitore da prodaja lažne robe predstavlja rizik za kompaniju i njen imidž. Pojedini potrošači neće kupovati na Amazonu zbog falsifikata, a neki brendovi odbijaju da svoje proizvode ponude na toj veb lokaciji.