BiH bi mogla izgubiti kontrolu nad nebom ukoliko se slovenskoj firmi "Viaduct" ne isplati dug u iznosu od 110 miliona KM koji je napravio entitet RS.
Predloženo rješenje Vijeća ministara BiH da se dug isplati iz dobiti Centralne banke BiH naišao je na negodovanja, jer bi u tom slučaju država bila oštećena.
U međuvremenu, uposlenici BHANSA-e strahuju od mogućih otkaza, a o svemu se oglasila kontrolorka leta Sanja Domuz Sadiković, koja je uputila poruku ministrima koji su dopustili da radnici BHANSA-e žive u agoniji.
Domuz Sadiković je pitala da li ministri znaju da u prosjeku oblasni kontrolor letenja donese i do 40 odluka u jednom radnom satu.
Ne snose nikakve posljedice
- Kontrolori letenja u BiH imaju oko 15 minuta da donesu odluku za svaki avion koji ulazi u naš vazdušni prostor. Nekada je neophodno da za samo 15 minuta donesemo odluke za 10 ili više aviona u isto vrijeme, što znači da imamo 1,5 minutu za svaki pojedinačni avion, da obezbijedimo da svaki dobije najoptimalniju i najsigurniju rutu kojom će preletjeti preko našeg vazdušnog prostora. 1,5 minutu da odlučimo i izvršimo odluku da spriječimo sudar između dva ili više aviona... 1,5 minutu da spriječimo stradanje više stotina ljudi... 1,5 minutu da obezbijedimo sigurno slijetanje i polijetanje ne samo sa i prema našim aerodromima, nego i aerodromima u rasponu od Beča do Sofije. Avionima koji lete od New Yorka do Singapura- navela je Domuz Sadiković.
S druge strane, dodaje, u našoj zemlji je sasvim normalna stvar da neki ministar i cijelo ministarstvo ne donesu odluku ni za 15 dana.
-I nikom' ništa. Jednostavno ne urade svoj posao i za svoj (ne)rad ne snose apsolutno nikakve posljedice. Nikakve. Ovih dana zamišljam kako je divno biti ministar, a tek zamjenik ili savjetnik. Radiš šta hoćeš, kad hoćeš, kako hoćeš. I ništa. Ne zanima te odgovornost prema životima i imovini ljudi koji te plaćaju da im pružaš usluge. Ne zanima te ni zakon, ni pravilnici, ni procedure, ni dokumenti, ni obaveze. Ništa te ne zanima- ističe razočarano Domuz Sadiković.