Dok je sve više potrošača koji kupuju putem interneta, dotle se sve češće bilježe prevare, kako pokazuju informacije iz gotovo svih udruženja potrošača kojima se građani žale.
Stoga, od izuzetnog je značaja edukacija o rizicima kupovine na digitalnim platformama.
Maksimalan oprez
Potvrdio je to Redžo Omerbašić, ekonomist i predsjednik Udruženja potrošača Posavskog kantona, koji kaže da su u saradnji s drugim istim ili sličnim organizacijama već održali jedan krug edukacija za srednjoškolce i, generalno, mlade s obzirom na sve veću popularnost kupovine putem velikih međunarodnih platformi.
- Generalno, kupovina putem interneta postaje sve zastupljenija. Nema šta se ne kupuje, s jedne strane, a s druge, građani nisu dobro informirani, posebno mladi i onda svjedočimo raznim prevarama. Ima trgovaca koji nisu registrirani, ne zna se, jednostavno, ni gdje su ni šta su i zato potrošače savjetuju na maksimalan oprez - govori nam Omerbašić.