Nakon dvije godine, Print21 se vratio u Sarajevo te 26. i 27. februara u hotelu Radon Plaza, svi zainteresirani imaju priliku prisustvovati najvažnijem regionalnom događaju za sve zaljubljenike u svijet printa.
Sajam Print21 je prilika za druženje, razgovor, razmjenu iskustava te upoznavanja s novim tehnologijama. Posjetioce očekuju renomirane bosanskohercegovačke i regionalne tvrtke iz grafičke industrije koje će predstaviti aktuelne tehnologije i rješenja prvenstveno iz segmenta digitalnog printa, od malih aplikacija do velikih formata.
U sklopu izložbenog dijela je i uvijek atraktivan wrap kutak, kao i edukativni dio u sklopu kojeg se predstavljaju trendovi i aktuelna dešavanja u industriji.
Željka Livajić, voditeljica projekata u časopisu Print Magazin, kazala je kako je sajam pokrenut s ciljem predstavljanja trendova u digitalnom printu, kao i doradi te pratećim rješenjima koja su vezana uz proizvodnju digitalnog printa.
- Svi znamo koliko tehnologije digitalnog tiska danas brzo napreduju i koliko se svi vodeći svjetski brendovi trude biti u korak sa inovacijama koje nameću tržište i kupci, ali i koje se nameću same po sebi potrebama tržišta. Nama je bila želja upoznati regiju, barem u određenoj mjeri, sa trendovima i novitetima koji se nude u segmentu digitalnog tiska i u kom smjeru se razvija digitalno tržište. Na samom početku prije 5-6 godina, fokus nam je bio na malim aplikacijama digitalnog tiska, ali tržište je učinilo svoje pa smo došli do dosta velikih strojeva, velikog formata, velikih katara – kazala je Livajić za „Avaz“.
Livajić: Cilj je upoznati regiju s trendovima. Avaz
Livajić: Cilj je upoznati regiju s trendovima. Avaz
Na sajmu se nalaze brojni izlagači, a svi su potvrdili da im je ovo nezaboravno iskustvo te da su oduševljeni organizacijom.
Tomislav Kralj iz kompanije Eurocop iz Zagreba zadovoljan je sajmom i iznova se vraćaju u Sarajevo.
- Ovdje smo redovni gosti, a očekujemo da bude što više posjete iz regije jer mislim da imamo zanimljive proizvode, tu je puno brendova koji nude automatizaciju i sigurno olakšavaju ljudima rad u štampi. Organizacija je kao i uvijek na nivou bez ikakvih problema – poručio je Tomislav Kralj iz kompanije Eurocop, Zagreb.
Kralj: Nudimo zanimljivu tehnologiju. Avaz
Kralj: Nudimo zanimljivu tehnologiju. Avaz
Merzina Kovač, produkt menadžer za Canon, Avtera BiH dala je čistu desetku za organizaciju kao i usluzi.
- Prvi put sam tu kao izlagač i sve mi je novo. Evo, dvorana se puni i vjerujem da će posjeta biti dobra. Naš cilj je da prezentujemo naše mašine i nadamo se novim kupcima – dodala je Kovač.
Kovač: Prvi put izlažu. Avaz
Kovač: Prvi put izlažu. Avaz
Kenan Suhonić, iz kompanije IGEPA čije poslovnice su u više gradova BiH, na sajmu ove vrste izlažu prvi put.
- U našem prodajnom programu su između ostalog mašine za print, sa UV štampom, materijali koji se koriste u štamparskoj industriji. U ovoj formi izlažem prvi put, na ovakvom sajmu. Izuzetno smo zadovoljni samom organizacijom i svim drugim aspektima. Zadovoljni smo i našom ekipom i pristupom ovom sajmu. Posjeta je odlična, doslovno nam fali još ljudi da pokrijemo sve i uslužimo sve posjetioce. Za prvi dan, stvarno, izvan svih očekivanja – naveo je Suhonić.
Suhonić: Zadovoljni smo posjetom. Avaz
Suhonić: Zadovoljni smo posjetom. Avaz
Event menadžer u hotelu Radon Plaza, Dino Švraka naglasio je da je ovo jedan od najvećih sajmova printa u regiji te da su opravdali povjerenje klijenta koji im se iznova vraća.
- Pokrio sam organizaciju ovog eventa, od dogovora do realizacije. Ovo je jedan od najvećih sajmova printa u regiji. Organizacija je za naš hotel velika stvar, jer nas klijent već treću godinu odabire za realizaciju svog projekta, znači da su zadovoljni našom uslugom i najavili su evo da će doći i četvrtu godinu, jer im se sviđa i ne žele razmišljati o nekom drugom hotelu. Radon Plazu smatraju svojim domom. Sajam traje dva dana, ali prema prvim utiscima su svi zadovoljni – zaključio je Švraka.
Švraka: Organizacija je za naš hotel velika stvar. Avaz
Švraka: Organizacija je za naš hotel velika stvar. Avaz