Iako je činjenica da se izgradnja autoceste na Koridoru 5C ne odvija planiranom dinamikom, Denis Lasić, federalni ministar prometa i veza, ipak vjeruje da će cijeli projekt biti završen kroz narednih šest godina.
RADI SE PUNOM PAROM
Trenutno je aktivno osam gradilišta, do 2025. bit će završen sjeverni dio, od Sarajeva do Doboja
Lasić: Raspisani brojni tenderi. AVAZ
Iako je činjenica da se izgradnja autoceste na Koridoru 5C ne odvija planiranom dinamikom, Denis Lasić, federalni ministar prometa i veza, ipak vjeruje da će cijeli projekt biti završen kroz narednih šest godina.
- Probudili smo, takoreći, sve dionice koje su bile „zakržljale“ - kaže Lasić u razgovoru za naš list i naglašava da će uskoro biti zaokružena kompletna finansijska konstrukcija za sve dionice čija je izgradnja planirana i za koje su, skoro u cijelosti, raspisani tenderi.
Podsjeća na to da će sredinom narednog mjeseca u promet biti puštena dionica Tarčin – Ivan, u dužini od sedam kilometara, te da putnici više neće morati koristiti staru cestu preko prijevoja Ivan.
- Sada se ide u dobrom smjeru i trenutno je aktivno ukupno osam gradilišta na Koridoru 5C, od čega na sjeveru četiri poddionice, u središnjem dijelu dvije i na jugu dvije poddionice. To je novih 38 kilometara autoceste, ukupne investicijske vrijednosti od 1,14 milijardi KM, s različitim rokovima završetka, u ovoj, narednoj i 2024. godini - govori Lasić.
Navodi da su objavljeni tenderi za četiri dionice Medakovo – Ozimice, tunel Prenj, Mostar sjever – Mostar jug i Kvanj – Buna. Za onu na sjeveru Ozimice – Poprikuše tender će, kaže, biti objavljen do kraja godine.
Posebno je, dodaje, zadovoljan što je konačno raspisan tender za dionicu Mostar sjever – Mostar jug, u dužini od 14,2 kilometra, koja će imati pet tunela ukupne dužine od šest kilometara te 10 vijadukta i mostova.
- Riječ je o tunelu dužine 10,45 kilometara u centralnom masivu planine Prenj, što će ga svrstati u deveti najduži tunel u Evropi, ali i prvi u BiH koji prelazi dužinu od šest kilometara. Urađene su brojne pripreme i istraživanja za taj iznimno kompleksni objekt, s ciljem da odabrani izvođač odmah može krenuti s radovima - kaže nam Lasić.
PREBAČEN NA UKC TUZLA
NA GRANICI SA HRVATSKOM
PRIJATELJI SE OPRAŠTAJU
TOKOM POPRAVKA KVARA