HISTORIJA
Od 3. maja 1895. godine je pokrenut prvi električni tramvaj na ulicama Sarajeva
Tramvaj u Sarajevu. Arhiv
Tako se u ljeto 1884. godine počelo sa kopanjem sarajevskih ulica i polaganjem tramvajskih šina. Tom prilikom Sarajevo je ostalo bez jednog od najljepših mostova - kamenog mosta koji je premošćavao Koševski potok kod Alipašine džamije, ali je dobilo i titulu prvog grada na Balkanu i u srednjoj Evropi koji je imao tramvaj. Prva tramvajska pruga u Sarajevu bila je duga 3,1 kilometar, a počinjala je od današnjeg Ekonomskog fakulteta, pružala se Ferhadijom i dalje glavnom gradskom ulicom (današnjom Titovom) preko Marijin dvora i završavala na uzanoj željezničkoj stanici. Tada je napravljena samo jedna traka pa se tramvaj vraćao istim šinama kojim je i došao. Bilo je propisano da jedan konj ne smije voziti više od dva kruga, kako se ne bi iscrpio. Johan Hanke je bio prvi "tramvajdžija".
Prvi tramvaj je zvanično počeo s radom 1.1.1885. godine u 10 sati. Sva četiri kola za osobni promet stajala su pred stanicom u Ferhadiji, a pred njima su se okupili zemaljski poglavar Appel, civilni adlatus Nikolić, podmaršal Buvard, generali Haas i Arlow, predstojnici Zemaljske vlade i Gradsko poglavarstvo. Cijela ova svita je zatim sjela u kola i za 13 minuta odvezla se do gradskog kolodvora "glatko, čisto, nečujno, kao na dlanu".
Od 3. maja 1895. godine je pokrenut prvi električni tramvaj na ulicama Sarajeva.
Godine 1958. grad Sarajevo je nabavio oko 50 PCC tramvajski vozila iz Vašingtona i još 21 tramvajskih vozila je nabavljeno 1962. godine. Ta vozila su bila izgrađena u periodu 1941. – 1944. od tvrtke St. Louis.
Godine 1960. postavljene su šire tračnice veličine od 1,435 mm (Standardna tračnica).
Tokom opsade Sarajeva (1992. – 1996.), tramvajska vozila bila su jako oštećena. Sustav je prestao raditi 15. aprila 1992., 9 dana nakon početka rata u BIH. Ponovo je pokrenut 15. aprila 1994. iako je bila moguća opasnost ratnog stanja. Prije rata je planirana izgradnja rute Nedžarići - Dobrinja kojom bi se proširila mreža.