Ministarstvu obrazovanja Kantona Sarajevo nije prijavljen šokantan slučaj odnosa profesorice prema učenicima na online nastavi, a o kojem je pisao portal „Školegijum“, potvrdio je za naš list Anis Krivić, ministar obrazovanja Kantona Sarajeva.
ŠOKANTNO
Povodom sporne fotografije, oglasili se iz Ministarstva obrazovanja KS
Fotografija koju je objavio "Školegijum". Školegijum
Ministarstvu obrazovanja Kantona Sarajevo nije prijavljen šokantan slučaj odnosa profesorice prema učenicima na online nastavi, a o kojem je pisao portal „Školegijum“, potvrdio je za naš list Anis Krivić, ministar obrazovanja Kantona Sarajeva.
Magazin za pravedno obrazovanje ''Školegijum'' objavio je članak Nenada Veličkovića „Vakcinacija u potiljak“, u kojem se komentira odnos nastavnice jedne sarajevske škole prema đacima te njen način provjere učeničkog znanja.
Prema Veličkoviću, na fotografiji je zamagljeno lice nastavnice koja usmeno ispituje đake koji su okrenuti leđima, s rukama na potiljku.
- Čak i ako se to desilo, u ovom momentu trebamo, kao društvena zajednica, da se brinemo za mentalno zdravlje naše djece, jer su djeca izolirana od svojih vršnjaka, nastava se realizira na drugačiji način, smanjene su njihove socijalne interakcije, njima treba dovoljno mehanizama da se suoče sa stresom u svakodnevnom životu, a ovo sad dodatno uznemirava javnost - izjavio je ministar Krivić, ističući da ovakvi sadržaji samo otežavaju realizaciju nastave.
Pokušali smo istražiti o kojoj školi je riječ, međutim, urednici ''Školegijuma'' nisu željeli otkriti podatke govoreći da ne žele izdvojiti ovaj slučaj i da je članak objavljen s ciljem iznošenja nedostataka prakse ocjenjivanja, karakterizirajući ga kao nasilje.
Profesor na Filozofskom fakultetu u Sarajevu i urednik magazina Nenad Veličković je, bez ublažavanja, istakao: „Samo slušalice smetaju da pomislimo kako prisustvujemo scenama strijeljanja.“
- Možda sada, kad je to ovako jezivo dokumentovano, teoretičari i praktičari nastave još jednom promisle o konceptu ocjenjivanja. Kome je on i zašto potreban ako nemamo instrumente da ga učinimo nenasilnim, netraumatičnim? Nije li ovaj isljednički terorizam ovjeren razumijevanjem obrazovanja kao pripreme za tržište rada, u kojem se ocjenama legitimišu privilegije s kojima djeca ulaze u obrazovni proces - prokomentirao je Veličković.