Avaz i Dnevni avaz na Googleu su u 2017. godini bili najpretraživaniji domaći pojmovi, bolje reći brendovi, kada je riječ o korisnicima u BiH. Avazove pojmove u navedenom periodu u pretraživač je ukucavalo čak 45 posto korisnika.
Prema validnim analitikama Googlea, čitaoci u BiH su u 2017. godini najčešće u pretraživač kucali ime druge velike internet-kompanije - Facebooka. Facebook i FB su bili najtraženiji u pretraživaču prošle godine.
Nakon toga na spisku najtraženijih pojmova slijede YouTube, potom Avaz, odnosno Dnevni avaz, Pik, Google, vremenska prognoza...
Ukoliko, pak, čitaoci rade pretragu po temama (topics) iz BiH, najčešće se ''guglaju'': Facebook, Bosnia and Herzegovina, YouTube, Sarajevo, Dnevni avaz, Weather forecasting, Google, (domen).ba, film, Banjaluka, Google translate, Weather, Kurir, Instagram, Gmail, Game, Blic, Mostar, sports, download, car, text, MP3, translator, Tuzla...
Isti trendovi nastavljeni su i u 2018. godini. Štaviše, dodatno je ojačano povjerenje čitalaca Dnevnog avaza i portala avaz.ba. Primjerice, u posljednjih 30 dana Avaz je s fascinantnih 61 posto u pretraživanju pretekao čak i najpopularniju videomrežu YouTube.