PRIVUKLI PAŽNJU JAVNOSTI

Viralna marketinška kampanja: FK Sarajevo ukazuje na ključne probleme u bh. fudbalu

U FK Sarajevo očekuju da će kampanja privući što veći broj gledatelja na stadion, a ujedno su pokrenuli teme koje sprečavaju napredak bh. fudbala

Sarajevo: Ukazuju na probleme u bh. suđenju. FK Sarajevo

Anadolija

1.11.2023

Fudbalski klub Sarajevo na društvenim mrežama posljednjih nekoliko dana na neuobičajan način najavljuje nedjeljnu utakmicu Premijer lige Bosne i Hercegovine protiv Borca iz Banje Luke, javlja Anadolu.

Pažnju javnosti privukla je jednostavna kampanja koja je fotografijama uz vrlo malo riječi ukazala na probleme sa suđenjem u bh. fudbalu. 

Nekonstantno suđenje

Međutim, svaki bh. ljubitelj najvažnije sporedne stvari koji prati Premijer ligu Bosne i Hercegovine mogao je zaključiti na šta se odnosi post u kojem su objavili "Nema VAR-a, nema problema", aludirajući na spornu situaciju koja se desila na posljednjoj utakmici u Banjoj Luci kada je Borac postigao odlučujući pogodak iz ofsajda. Vijest o velikom sudijskom propustu prenijeli su mediji širom regije.

Drugi post s prikazanim vremenom "90+7", s oznakom #fairplay se odnosio na sudijsku nadoknadu od sedam minuta u istoj utakmici. Tokom nadoknade Borac je i postigao gol za izjednačenje. Iz FK Sarajevo su ukazali na česte situacije kada sudije produžavaju utakmice dok "povlaštena" ekipa ne postigne pogodak.

Srazmjere problema

Statistička analiza dosadašnjeg dijela prvenstva najbolje ukazuje na srazmjere problema.

Od ukupno 12 odigranih utakmica, mediji u BiH su njih devet ocijenili kao nefer i u korist Borca. Jedini klub koji nije imao problema sa suđenjem u korist Borca je mostarski Zrinjski.

Predsjednik Zrinjskog Ivan Beus je i član Upravnog odbora Nogometnog saveza BiH i za pretpostaviti je da je na taj način način osigurana zaštita od nefer suđenja za mostarski klub koji je i aktuelni prvak države i osvajač Kupa u protekloj sezoni.

Kampanja na društvenim mrežama je osmišljena i povodom rođendana FK Sarajevo stoga su cijene znatno niže i iznose četiri KM za sjevernu tribinu i šest KM za ostale tribine u skladu s godišnjicom osnivanja kluba (1946).

U FK Sarajevo očekuju da će kampanja privući što veći broj gledatelja na stadion, a ujedno su pokrenuli teme koje sprečavaju napredak bh. fudbala, a nisu u fokusu javnosti. Također očekuju i da kampanja ohrabri ostale klubove kako bi počeli ukazivati na probleme domaćeg fudbala.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.