NEOBIČNI DETALJI

Makronov miris moći i sunčane naočare: Pikantni detalji iz života francuskog predsjednika

Bemont uspoređuje Makrona s kraljem Lujem XIV, koji je parfeme koristio kao simbol moći

Anadolija

Dž. V.

prije 7 dana

1

Olivier Bemont (Beaumont), novinar francuskog lista Le Parisien, u svojoj knjizi "Tragedija Jelisejske palate" (La Tragédie de l'Élysée) otkriva pikantne i neobične detalje o francuskom predsjedniku Emanuelu Makronu (Emmanuel Macron). 

Prema njegovim tvrdnjama, Makron ima specifičnu potrebu da svojom prisutnošću označi prostoriju u kojoj se nalazi, a to postiže korištenjem "industrijskih količina" parfema Dior Eau Sauvage.

Bemont piše da se, zahvaljujući intenzivnom mirisu parfema, Makronovo prisustvo može osjetiti još prije nego što uđe u prostoriju, što je za njega postalo svojevrsni simbol moći. Taj parfem, kojeg koristi u bilo koje doba dana, postao je gotovo neizostavan detalj u njegovoj svakodnevici, a bočicu parfema uvijek drži pri ruci, posebno u ladici svog stola.

U knjizi se također spominje kako "manje naviknuti posjetitelji mogu biti savladani mirisom, koji je istovremeno cvjetni i mošusan, prefinjen, ali i izuzetno moćan". Parfem, čija bočica košta oko 120 eura (240 KM), prema Bemontovim riječima, jasno označava da je predsjednik ušao u prostor.

Bemont uspoređuje Makrona s kraljem Lujem XIV, koji je parfeme koristio kao simbol moći. Slično tome, Makron koristi svoj parfem kao element autoriteta u Jelisejskoj palati. Jedan neimenovani Makronov saradnik tvrdi da predsjednik parfem koristi kao način da "skoro označi svoj teritorij", te da miris postaje očigledan kada Macron uđe u prostoriju.

Zanimljivo je i to da je Makronova supruga, s kojom je u braku već 20 godina, još uvijek iznenađena njegovim parfemom. Osim toga, navodno koristi isti parfem kada je njen suprug na službenom putu, pokušavajući na taj način nadomjestiti njegov odsutni miris.

Dior Eau Sauvage, najprodavaniji muški parfem na svijetu, također je zaštitni znak glumca Džonija Depa (Johnny Depp) od 2015. godine. Ovaj parfem proizvodi Dior, koji je dio luksuznog konglomerata LVMH, u vlasništvu najbogatijeg Europljanina Bernarda Arnaulta.

Osim parfema, u knjizi se spominje još jedan zanimljiv detalj iz predsjedničkog života. Makron gostima u bašti Jelisejske palate navodno dijeli sunčane naočare – ali ne bilo koje naočare. Naime, svaki gost mora izabrati jednu od naočara iz futrole koja sadrži 20 pari, svaki ružniji od prethodnog. Naočare su često neobične, s krivim okvirima, crvenim rubovima i pomalo smiješnim izgledom. Prema riječima jednog neimenovanog francuskog ministra, Makron se čini zadovoljan kada vidi goste kako ih nose, jer ih, izgleda, smatra simpatičnima zbog njihovog neobičnog izgleda.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.