Kim Kardašijan (Kardashian) prešla je dug put od dana koje je provela kao pomoćnica Paris Hilton. Isto bi se moglo reći i za ostatak njene slavne porodice. Jasno je da lični poslovni poduhvati i sporedne razmirice svake rijaliti zvijezde imaju mogućnost donijeti veliku zaradu.
Vrhunske poduzetnice
Voljeli je ili mrzili, teško je poreći da je Kim Kardašijan uspješna kao poduzetnica, velikim dijelom zahvaljujući svom brendu odjeće za oblikovanje „Skims“, čija je vrijednost nedavno udvostručena i sada vrijedi nevjerovatnih 3,2 milijarde američkih dolara.
Najmlađa članica Kajli, brzo se pridružila porodici u redovima vrhunskih poduzetnica klana Kardašijan-Džener kada je 2015. pokrenula „Kylie Cosmetics“. Njen ultrauspješan Instagram račun – koji trenutno ima 364 miliona pratilaca – oduvijek je bio odličan kanal za promociju proizvoda, posebno kada je u pitanju make up, s kompletima za usne njene firme koji su rasprodani u roku od nekoliko sekundi nakon što ih je objavila na Instagramu.
Godine 2020. prodala je 51 posto svojih dionica „Cotyju“, uštedjevši 540 miliona dolara prije oporezivanja, a sada posjeduje oko 44 posto. Iako ju je „Forbes“ optužio da je povećala svoju neto vrijednost, publikacija još uvijek procjenjuje njenu vrijednost na silnih 600 miliona dolara. Kajli trenutno posjeduje većinu brendova od svih u porodici.
Mozak koji stoji iza cijelog uspjeha holivudskog rijalitija, Kris Džener, vrijedi ogromnih 190 miliona dolara. Puno manje poznat od projekata njenih kćerki, tačan rad „Jenner Communications“ na čijem je čelu Kris Džener (Jenner) ostaje nejasan, a jedan novinar ga je čak nazvao "tajnim" poslom. Prema svojoj LinkedIn stranici, firma za izvedbene umjetnosti osnovana je 2007. godine i ima manje od 10 zaposlenih.
Procjenjuje se da Kurtni Poš (Kourtneyin Poosh) vrijedi 15 miliona američkih dolara na temelju njegovih profila na društvenim mrežama i dosadašnje prodaje, ali neki nagađaju da vrijedi puno više. Prema web stranici Poosh, njena je misija "obrazovati, motivirati, kreirati i promovirati moderan način života, koji je dostupan svima".
Negativan publicitet
Australska web stranica News izvještava da američka linija trapera Kloi Kardašijan (Khloé Kardashian), koja je osnovana s Emom Grede (Emma), koja je i izvršna direktorica firme, vrijedi oko 12,7 miliona dolara.
Iako je imala prilično negativan publicitet zahvaljujući nizu loših recenzija na web stranici za transparentnost poslodavaca Glassdoor, 'all-inclusive' firma i dalje doživljava eksplozivan rast.
Status milijarderke
Nakon pokretanja poslovanja firme 2019. godine, Kim Kardašijan postigla je da njena firma postane sve snažnija.
A od kraja 2021. učvrstila je njen status milijarderke i njen biznis se i dalje razvija.