Lanac kozmetike "Rimmel London" pokrenuo je globalnu kampanju u ime 55 miliona žena iz cijelog svijeta koje su iskusile nasilje na internetu.
Kampanja pod imenom ‘I will not be deleted’ donosi prave priče i iskustva i otkriva kako su svi – od influensera, modela, slavnih osoba do korisnika društvenih mreža – bili izloženi nasilju na internetu poznato pod nazivom "beauty cyberbullying".
Žrtve dobijaju ružne komentare na račun fizičkog izgleda, a istraživanja su pokazala da jedna od četiri žene ima iskustva s ovom vrstom digitalnog nasilja.
-Sajberbuling nije ok. Izvrsno je što imam mogućnost snimati ovu kampanju s ljudima koji imaju jedinstvene ličnosti i osjećaj za individualnost. Ovo je nešto što je bilo veliki dio moje karijere do sada - rekla je Rita.
“Poruka koju imam za mlade koji su pogođeni na ovaj način je da je bilo dosta. Nema veze što drugi kažu, vi niste sami. Moramo stati jedni uz druge i dva puta razmisliti prije nego li nešto komentiramo. Problem s sajberbulingom je što ljudi mogu napisati komentar kakav god žele, a da se kasnije ne moraju suočiti s posljedicama. Neki od komentara koje sam pročitala vam zaista mogu slomiti srce i užasno je vidjeti što riječi mogu nekome napraviti - rekla je Kara, njena kolegica.