Teslin samovozeći sistem FSD (Full Self-Driving, s nadzorom) zvanično je uveden u Kini, a ako se uporedi sa statistikom iz Sjeverne Amerike, nije iznenađenje što se suočio s poteškoćama u prilagođavanju novom tržištu.
Tokom nedavnog testiranja, jedan kineski bloger uspio je zabilježiti sedam saobraćajnih prekršaja dok je koristio FSD. Većina ih je snimljena kamerom, čime su istaknute neke upitne odluke sistema.
Kriva tumačenja
Radi se o Čenu Ženu s društvene mreže Weibo, koji je objavio snimak na kojem se vidi kako električno vozilo više puta skreće u trake predviđene za bicikle, motocikle i skutere. Na primjer, sistem je pogrešno protumačio traku za bicikle kao traku za skretanje udesno. Na nesreću vozača, policija je bila prisutna na istoj raskrsnici.
U istom testu, Teslin automobil je izveo nedozvoljeno prestrojavanje i prelazio preko pune linije kada to nije smio.
S obzirom na to da Tesla prikuplja podatke od svojih vozača kako bi unaprijedila FSD sistem, može se očekivati da će se, slično kao u SAD-u, sistem postepeno poboljšavati dok se privikava na saobraćajna pravila u Kini, uključujući oznake na putevima i saobraćajne znakove. Ipak, napredak će vjerovatno biti prilično spor.
Loši rezultati
Lokalni medij Shine nedavno je testirao FSD u Modelu Y i uporedio ga s naprednim sistemima za pomoć vozaču kompanija Li Auto i Aito. Rezultati nisu baš ohrabrujući. Teslin FSD je u testu napravio 34 saobraćajna prekršaja i zahtijevao 24 intervencije vozača.
Za usporedbu, Li Auto L7 imao je 14 prekršaja i devet intervencija, dok je Ajto M9 zabilježio 14 prekršaja i 12 intervencija.
Iako su dva lokalno proizvedena vozila pokazala bolje rezultate od Tesle, nijedan od ovih sistema ne ulijeva povjerenje u svoje sposobnosti. Izgleda da Teslin FSD u Kini čeka dug put do usavršavanja.