TEHNOLOŠKA INDUSTRIJA

Prodaja Chromea: Šta bi to značilo za korisnike i internet

Čak i ako bi prodaja Chromea korisnicima donijela neku korist, puno toga zavisi od toga tko bi bio novi vlasnik

Društvene mreže

Dž. V.

25.11.2024

S obzirom na nedavna događanja vezana za Google i američko Ministarstvo pravde, postoji mogućnost da će Google biti prisiljen prodati svoj popularni internetski preglednik Chrome. Ako do toga dođe, postavlja se pitanje kako bi to uticalo na korisnike i širu internetsku zajednicu.

Iako bi ovakav korak značajno promijenio poslovnu politiku Googlea, za obične korisnike najvjerovatnije neće doći do većih promjena. Razlog za to je jednostavan - pitanje je tko bi bio sposoban i voljan kupiti Chrome od Googlea. Ako razmotrimo moguće kupce, postavlja se pitanje - hoće li Džef Besos (Jeff Bezos) ili neki drugi "Big Tech" magnat bolje upravljati s vašim podacima od Googlea? Hoće li oni napraviti internet boljim mjestom ako postanu vlasnici jednog od najpopularnijih preglednika na svijetu? Stručnjaci smatraju da je malo vjerovatno da bi stvari postale značajno bolje.

Čak i ako bi prodaja Chromea korisnicima donijela neku korist, puno toga zavisi od toga tko bi bio novi vlasnik i koliko bi mogao da se nosi s regulatornim izazovima s kojima se Google sada suočava. Na kraju, svi veliki igrači u tehnološkoj industriji - bilo da je riječ o Googleu, Microsoftu, Appleu ili Meti - imaju svoje prednosti i mane, te nije vjerovatno da bi promjena vlasništva nužno donijela poboljšanja. Pitanje je, zapravo, hoće li nova vlast donijeti promjene na bolje ili će se stvari i dalje kretati u istom smjeru.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.