U novom pokušaju da povećaju prihode, društvena mreža X, nekada poznata kao Twitter, počela je da prodaje neaktivna korisnička imena, a cijene idu i do 50.000 dolara, prema izvještajima Forbesa.
Interni tim
Iako zvanična web-stranica kompanije i dalje sugeriše da "trenutno ne mogu da se oslobode neaktivna korisnička imena", interni tim pod nazivom @HandleTeam navodno je počeo da radi na stvaranju tržišta za neaktivne naloge. Prodaja se do sada odvijala putem e-mailova upućenih potencijalnim kupcima, u kojima se traži fiksni iznos.
Prošlog novembra, u diskusiji o pružanju amnestije prethodno suspendovanim nalozima, Mask je tvrdio da su "veliki brojevi korisničkih imena bili zauzeti od botova/trolova" i da planira da "počne da ih oslobađa sljedećeg mjeseca".
U istoj diskusiji, korisnik po imenu Paris Vegas predložio je Masku da stvori tržište korisničkih imena gdje bi korisnici mogli da kupuju i prodaju imena u eBay/aukcijskom formatu, sugerišući da bi to bio dobar način za kompaniju da oslobodi korisnička imena i generiše prihod.
U decembru, Mask je nagovijestio da će kompanija uskoro početi da oslobađa 1,5 milijardi naloga, iako javna najava o tome nije objavljena. Vrijedi napomenuti da DemandSage pokazuje da je, prema podacima iz 2023. godine, na platformi ukupno 1,3 milijarde Twitter naloga, od kojih je samo 237,8 miliona aktivno svakodnevno.
Korisnički nivo
Nedugo zatim, u januaru, New York Times je izvijestio da kompanija razmatra prodaju korisničkih imena kao način generisanja prihoda. U to vrijeme inžinjeri su počeli da razmatraju mogućnost takve prodaje, ali ništa zvanično nije bilo uspostavljeno, napominjući da bi samo određena korisnička imena, poput onih poznatih ličnosti i brendova, mogla da imaju vrijednost, piše Telegraf.rs.
Trenutna politika kompanije o korisničkim imenima potiče korisnike da se prijave barem jednom u 30 dana kako bi održali svoje naloge aktivnim.
Krajem oktobra, kompanija je lansirala novu "Premium+ Tier" verziju usluge bez reklama po cijeni od 16 dolara mjesečno kao način za dodatno prikupljanje prihoda. Pored uklanjanja oglasa, ovaj nivo naloga također nudi "povećanje" vidljivosti na platformi.