Europska komisija jučer je izdala saopćenje u kojem se američke društvene mreže i internetske kompanije, prije svega Facebook, Twitter, Google (YouTube) i Microsoft upozorava da će morati biti ažurnije oko uklanjanja objava kojima se širi govor mržnje na Internetu.
Prije šest mjeseci potpisan je kodeks ponašanja vezan uz tu problematiku i ove su ga kompanije dobrovoljno prihvatile. U njemu stoji da će na svim platformama koje ove kompanije drže unutar EU govor mržnje biti uklonjen u roku od najviše 24 sata po prijavi.
Međutim, u praksi to ipak nije tako. Izvješće EU pokazuje da kompanijama za uklanjanje govora mržnje treba više vremena, te da trenutno samo oko 40 posto prijava biva riješeno unutar zadanog roka.
Unutar 48 sati riješi se oko 80 posto prijava, no to ipak nije dovoljno, pa EU sada ponovno upozorava kompanije da se drže dogovora – i da brzo naprave vidljive pozitivne pomake.
U suprotnom, prođe li još nekoliko mjeseci bez rezultata, Europska komisija mogla bi posegnuti za zakonskim rješenjima kojima bi se ova problematika regulirala, prenosi Reuters.