NAUKA

MEDIJI BUDUĆNOSTI Opstat će samo digitalne tehnologije

Direktor Bussines Insidera kategoričan

(A. Č.)

31.7.2016

Korisnici se od desktop računara sve više okreću mobilnim uređajima, a reference na društvene mreže preuzimaju glavne rezultate pretraživanja weba. Kablovi se presijecaju, tradicionalna plaćena televizija odlazi u zaborav, a e-mail poruke ugrožene su brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke. 

Pametni uređaji povezuju svijet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promjenama. Oni koji su informisani na ove promjene ne gledaju kao na pretnju, već pronalaze u njima nove mogućnosti. 

Tokom posljednjih šest godina sve je "buknulo", kako je rečeno na konferenciji Business Insidera koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije sa ciljem razmatranja budućnosti. 

Henry Blodget, izvršni direktor Business Insidera otvorio je konferenciju prezentacijom nazvanom "Sedam predskazanja budućnosti medija". 

Evo šta direktor jednog od najposjećenijih portala o biznisu i tehnologiji misli o budućnosti medija: 

1. Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada 

2. Broj pretplate na digitalnu muziku, filmove i novine raste brzo 

3. Egzistencijalna kriza uređaja za blokiranje reklama riješit će se sama od sebe, ali pazite šta želite 

4. Domaće digitalno oglašavanje nastavlja s napretkom 

5. Sljedeća velika platforma neće biti ni pametne naočare ni pametni automobili niti virtuelna stvarnost 

6. Televizijske kuće uskoro će osjetiti sudbinu štampanih novina 

7. Moć i bogatstvo bit će koncentrisaniji nego ikada

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.