VIRTUELNA STVARNOST

Almir Brljak, kreator uspješne igrice "Swordsman", za "Avaz": Sanjao sam o ovim trenucima od malih nogu

Moji roditelji su napravili mnogo žrtava za nas i izuzetno me čini ponosnim što ovaj uspjeh opravdava te žrtve, kazao je

Brljak: Još sam daleko od mjesta gdje želim biti. Facebook

prije 7 sati 56 minuta

Almir Brljak, rodom iz Novog Travnika, sa svojim prijateljem iz djetinjstva Alekom Sinnom, postigao je ogroman uspjeh u gaming industriji s igrom "Swordsman“. 

Radi se o srednjovjekovnoj borilačkoj igri koja je dizajnirana za PlayStation VR, a na vrhu gaming liste nalazila se i u Evropi i u SAD. Razvoj igre započeli su sa skromnim budžetom od približno 20.000 dolara, a svoj rad su obavljali bez plaće, dok danas imaju više od 40 zaposlenika.

Nove tehnologije

Kao vlasnik i glavni operativni direktor "Sinn Studija“, koji se nalazi u Torontu, postao je nagrađivani lider u razvoju i objavljivanju videoigara virtualne stvarnosti. Brljak je za “Avaz” pričao o samim počecima, te ljubavi prema gaming industriji.

- Krajnji cilj videoigara je bio da se nađemo unutar same igre, pa nas je razvoj tehnologije virtualne stvarnosti veoma uzbuđivao. Međutim, htjeli smo stvoriti igre, ne samo uranjajuće nego i uzbudljive. Borba u kojoj koristite cijelo tijelo i bukvalno se borite za svoj život savršeno odražava te kvalitete. To nas je inspirisalo da razvijemo „Swordsman“, igru koja kombinuje ove elemente u uzbudljivom okršaju mačevima. Upravo ta perspektiva nam je omogućila da ostvarimo prodaju više od 10 miliona dolara – kazao je Brljak.

Više puta nagrađen kao lider. Facebook

Istaknuo je da je oduvijek uživao u igranju videoigara, ali ga je posebno uzbuđivalo učenje o novim tehnologijama te je oduvijek znao da želi raditi u tehnologiji i imati značajan utjecaj u oblikovanju digitalnog svijeta kao i u usmjeravanju budućnosti zabave u sljedećem pomaku računarstva.

- Naše društvo prolazi kroz drastične promjene kada usvaja nove tehnologije, mijenjajući način na koji razmišljamo i ponašamo se, a zabava je nešto što svi želimo. Volio bih imati veliku ulogu u tome kao poduzetnik, a nadam se i u budućnosti kao investitor. Trenutno radimo na nekoliko različitih projekata unutar kompanije, ali onaj koji obećava najviše je "Battlegrounds“. To je besplatna srednjovjekovna igra gdje je borba poticana, ali ne i obavezna – naveo je Brljak.

Nestvaran osjećaj

Objasnio je da se u ovoj igri život odvija u virtualnom srednjovjekovnom svijetu i možete se družiti, putovati na različita mjesta, učestvovati u borbama ili podizati vojsku. Igrači sami odlučuju kako žele igrati, a svi alati su im dostupni. Nakon provedenih testiranja, dodaje, imaju čvrste razloge vjerovati da bi ovo mogla postati jedna od, ako ne i najpopularnija igra u virtualnoj stvarnosti, a izlazi kasnije ove godine.

- Ponekad se osjećam nestvarno jer sam sanjao o ovim trenucima još od malih nogu. Osjećam se ponosno, ali još sam daleko od mjesta gdje želim biti, pa sam i dalje prilično realan. Međutim, moji roditelji su napravili mnogo žrtava za mene i moje sestre dok smo odrastali i izuzetno me čini ponosnim što ovaj uspjeh opravdava te žrtve. Također, mogućnost da predstavljam Bosnu u prostoru gdje je slabo zastupljena mnogo mi znači – zaključio je Almir Brljak.

Vodeće kompanije

U svojoj potrazi za inovacijama, Almir sarađuje s vodećim kompanijama kao što su "Meta“, "PlayStation“, "ByteDance“ i HTC, a također djeluje kao marketinški i poslovni savjetnik za vodeće kompanije koje se bave igrama na sreću u virtualnoj stvarnosti. 

Često se pojavljuje na tehnološkim konferencijama u gradovima poput Pariza, Los Anđelesa, Toronta, San Franciska, Bostona, Istanbula i Roterdama, gdje dijeli svoja iskustva i vizije budućnosti gaming industrije.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.