OVO SU ZNACI

Društvene mreže mogu otkriti je li žena nesretna u braku ili vezi

Ako zabavu i uzbuđenje traži dok gleda Facebook, Instagram ili TikTok, očigledno je da nešto nedostaje vezi ili braku

Društvene mreže mogu otkriti više nego što mislimo. Printscreen

E. Ag.

28.5.2023

1

Kažu da život nije Instagram, ali tamo ga mnogi plasiraju. Želeći da se prikažu, po njihovom mišljenju, u što boljem svjetlu, mnogi su skloni da utonu u svijet fantazije. Studije o korištenju društvenih mreža i Nacionalni institut za zdravlje otkrili su da prekomjerna upotreba može dovesti do narušenog mentalnog zdravlja. Društvene mreže mogu otkriti više nego što mislimo, a stručnjaci smatraju da je vrlo lako prepoznati ženu koja nije sretna u vezi ili braku. Evo o kojim znacima je riječ:

Ćaskanje s bivšim

Da li komunicira s muškim prijateljima, bivšima ili poslovnim saradnicima? Da li lajkuje i komentariše sadržaj koji oni objavljuju? Da li opsesivno provjera čiji lajk ili kakav komentar je dobila? Da li na društvenim mrežama provodi vrijeme do kasno u noć i čim se probudi? Ukoliko je odgovor na sva ova pitanja potvrdan, to je znak da žena nije sretna u vezi ili braku. To znači da pažnju traži na pogrešnom mjestu.

Mentalno i emocionalno je odsutna

Destruktivne navike na društvenim mrežama čine da žena postane mentalno i emocionalno udaljena zbog vremena provedenog na njima. Ovo su znaci koji to pokazuju: provodi više vremena na Instagramu dok je muž u blizini, diskutuje u grupama umjesto da vrijeme iskoristi i provede s partnerom, flertuje online. Istraživanja su pokazala da ova navika u jednoj situaciji vodi do kraha braka, a to je kada muž dođe s posla, pa umoran legne da spava, a žena na drugoj strani traži ono što joj fali.

Mreže su zabavnije

Ako zabavu i uzbuđenje traži dok gleda Facebook, Instagram ili TikTok, očigledno je da nešto nedostaje vezi ili braku - čista zabava za kojom tragate negdje drugdje je jak pokazatelj da u vezi ne dobivate ono što vas interesuje i u čemu uživate. Da bi se jedan odnos razvijao, kažu stručnjaci, mora postojati fokus oba partnera, a ne da društvene mreže budu preče i zanimljivije od partnera.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.