Boja ljubavi, emocija i žestine, ali i radosti, jeste crvena. Dokazano je da u fizičkom smislu stimulira brže otkucaje srca i disanje. Odjeća crvene boje na osobi privlači pažnju i ne preporučuje se onima koji žele ostati “ispod radara”. Mnogi dizajneri su je uvrstili u svoje kreacije za sezonu proljeće/ljeto 2025., pa se može reći i da je IT boja proljeća.
Potiče aktivnosti
Osim toga, kao snažna boja crvena se koristi i za poticanje aktivnosti, pa se preporučuju crveni detalji u prostoriji, poput jastuka ili namještaja, kako bi se umornom umu dalo podstreka.
Ipak, najviše je povezuju s ljubavlju, a ljubav je snaga koja može mijenjati svijet. Izaziva u nama najljepše osjećaje i čini život vrednijim. U romanima i pjesmama se najčešće piše o ljubavi koja izaziva iskrene emocije i poseban sjaj u očima. Dame kad žele da njihov partner ostane bez teksta, obuku crvenu haljinu, bluzu, pantalone ili samo dodaju neki upečatljivi crveni detalj.
Simbol luksuza i raskoši
Ova boja krvi i vatre, povezana je sa snagom, moći, energijom, odlučnosti, strasti i ljubavi. Stimulira ljude da donesu brze odluke i instantno usmjerava pažnju.
Crvena je i simbol luksuza i raskoši, u tradicionalnom konceptu ova boja asocira na kraljevsku porodicu, ali i strast. U prošlosti je ona bila statusni simbol pa je samo plemstvo smjelo nositi crvene potpetice, u Kini je, pak, bila boja vjenčanja, dok je Rimljanima označavala početak bitke.