Marija Antoaneta je imala 500 pari obuće, a cipelarnik žena u prosjeku raspolaže sa 25 pari. Čak 72 posto dama nosi cipele na štiklu, iako je više od polovine bar jednom stradalo zbog njih. Obuće sa visokom ili niskom potpeticom, ali pripadnice ljepšeg pola su jednostavno lude za njima. Spremne su da izdvoje posljednji euro za njih i da pritom slažu da ih to nije “uvalilo” u finansijski problem.
Istraživanja pokazuju da je jedina muka u vezi sa cipelama kod trećina žena ta što ne mogu da pronađu adekvatno mjesto za njih. Čak ni to što 60 odsto priznaje da je više puta zažalilo zbog izbora obuće, ne sprečava ih da nastave “potragu” za novim, idealnim parom. U prosjeku se ovom “sitnicom” godišnje ponove četiri puta. Zanimljivo je da 88 odsto žena makar jednom kupi cipele koje su za broj manje, samo zato što su “toliko lijepe” ili su na rasprodaji.
Pasionirane ljubiteljke obuće vjerovatno znaju i da su najskuplje cipele ikada prodate na aukciji za 665.000 dolara. To su one crvene cipelice koje je Džudi Garland 1939. godine nosila u filmu “Čarobnjak iz Oza”.