Moda nikada nije bila čudnija, izazovnija, a moglo bi se reći i kreativnija nego što je danas. Tržište modne industrije vrijedno je megalonskih 105 milijardi dolara i samo raste. U moru modnih brendova zaista je bitno istaknuti se i privući kupce na jedan originalan način pa čak i uvrnuti.
Primjer za to je kanadski brend "Matieres Fecales", čiji se osnivači Hanah Rouz (Hannah Rose), Dalton i Stiven Raj Baškaran (Steven Raj Bhaskaran), svojim dizajnom razlikuju od svih ostalih. Klasične cipele na petu zamijenili su s takozvanim ''demonskim štiklama'' koje su zapanjile javnost.
Na Instagram profilu brenda čije ime u prijevodu znači izmet osvanule su fotografije cipela koje imaju petu u obliku roga i mali stalak umjesto potplate kako bi se na njima moglo stajati.
- Ovaj izgled smo mogli napraviti i u programima za uređivanje. No, htjeli smo prikazati nekakvu stvarnu i realnu sliku naše ideje - rekao je za "Vogue" Stiven te nadodao kako on i dizajnerica Dalton žele postići prihvaćanje ovakvog trenda u društvu, a ne gađenje i odbojnost.
Zanimljivo je kako cijena ovih cipela iznosi ok 13.000 KM.
- Planiramo napraviti verziju cipela dostupniju malim kupcima - objasnili su dizajneri. Postoje i muške verzije ovih cipela, no njihova cijena nije poznata.