Afera vezana uz Cambridge Analytica i Facebook ne jenjava, što potvrđuje odluka Mozille da ukloni sve postojeće oglase s najveće društvene mreže na svijetu.
Razlog za to leži u činjenici da Mozilla ne želi vezivati svoje proizvode uz nešto što bi moglo narušiti povjerenje korisnika, a to se ponajprije odnosi na probleme s privatnošću koji su prokazani u aferi.
- Drago nam je što Mark Zakerberg (Zuckerberg) kao glavni i odgovorni obećava da će limitirati developerima pristup podacima na Facebooku, svejedno imamo problem s unaprijed postavljenim privatnim postavkama na toj društvenoj mreži. One ostavljaju još previše prostora za pristup, posebno kad se radi o aplikacijama "treće strane". Nije nam ugodno u takvoj situaciji. Kad se ona promijeni, razmislit ćemo o povratku na njega - napisala je izvršna direktorica (CEO) Denele Dikson na službenom Mozillinom blogu.
Ovaj korak bi mogli učiniti i drugi, koji ne žele da ih se veže uz skandal vrijedan svake osude. Naime, u Facebooku su znali što se događa i nisu reagirali jer im je to donosilo profit. Radije su stajali po strani i pravili se da ništa ne znaju te pustili neka sve ide svojim tokom dokle može. Nažalost po tu kompaniju, nije više moglo ići i vjerovatno će uslijediti neke promjene. Jer nije mala stvar biti optužen da si u saradnji s nekim nezakonito prikupio podatke čak 50 miliona korisnika Facebooka te time direktno utjecao na referendum o izlasku/ostanku Velike Britanije u Evropskoj uniji, kao i o izboru novog američkog predsjednika.
-Imamo odgovornost štititi vaše podatke i, ako to ne možemo, nismo vam dostojni služiti. Trudio sam se da bih shvatio što se tačno dogodilo i kako se to ne bi ponovilo. Dobra vijest je da smo najvažnije korake za sprečavanje ovakvih situacija poduzeli prije više godina. No, i mi griješimo, ima još posla i moramo ga se primiti - rekao je Zakerberg, što znači da je svjestan problema i da ih više ne može ignorirati ili dopuštati, već se mora suočiti s njima.
Za njegovo dobro, to treba biti što prije jer cijene dionica padaju i treći dan zaredom, a osim Mozille bi i drugi mogli krenuti putem bojkota oglašavanja na Facebooku...