Svaki video koji se objavi na YouTubeu bit će pregledan od strane zaposlenih u kompaniji prije nego što reklame i monetizacija videa budu odobreni.
YouTube je odlučio da podigne ljestvicu kada je monetizacija videa u pitanju, pa prije puštanja reklame na snimak njega će morati da odobri tim ljudi, a ne softver.
Video-sajt je naveo da će ljudi ocjenjivati svaki video u programu Google Preferred, koji je program elitnih oglasa namijenjen najutjecajnijim stvaraocima. Novi video-snimci postavljeni na Google Preferred kanale bit će ručno verifikovani kako bi bili u skladu sa politikom YouTubea.
- Nećemo da poričemo da je 2017. godina bila teška godina, nekoliko problema pogađalo je našu zajednicu i naše partnere u advertajzingu. Želimo da zaštitimo naše korisnike, oglašivače i kreatore čineći YouTube sigurnim mjestom - napisao je u blogu Pol Muret (Paol), podpredsjednik Googlea.
Promjena je već počela kada su oglašivači bojkotovali snimke u vlasništvu Googlea na kojima su djeca bila predmet seksualno neprimjerenih komentara. YouTube je „ubio“ hiljade računa, uklonio preko 150 hiljada snimaka i 625 hiljada komentara seksualnih predatora.