Bosna i Hercegovina je protekle sedmice ostavila snažan dojam na turističkoj sceni Sjedinjenih Američkih Država (SAD). Uz podršku vlade SAD-a, putem USAID-ovog projekta "Razvoj održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam)", predstavnici turističkog sektora BiH prezentirali su jedinstvenu turističku ponudu ove zemlje liderima turističke industrije i medijima u SAD-u.
Bosna i Hercegovina je promovisana kao destinacija koja se ne propušta, tako da je ova promotivna turneja otvorila nove prilike svim ljubiteljima avanture i kulture, ali i profesionalcima američke industrije turizma.
U partnerstvu s Turkish Airlinesom, Vanjskotrgovinskom komorom BiH i Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, promocija je održana u dva najpoznatija grada SAD-a – New Yorku i Los Angelesu. Ti dinamični gradovi bili su domaćini ekskluzivnih predstavljanja raznolike ponude BiH – od zadivljujućih krajolika i netaknutih prirodnih ljepota do bogatstva kulturne tradicije i neodoljive gastronomske ponude.
- Bosna i Hercegovina ima toliko toga za ponuditi, a ipak ostaje skriveno blago za mnoge međunarodne putnike. Ova poslovna turneja bila je naša prilika da skrenemo pažnju na uzbudljivu turističku scenu naše zemlje koju mnogi u SAD-u tek počinju otkrivati - izjavio je Feđa Begović, direktor USAID-ovog projekta Turizam.
Turneja nije bila posvećena samo predstavljanju destinacije, već i stvaranju poslovnih veza. Dvanaest vodećih turističkih kompanija iz BiH dobilo je priliku sastati se s američkim turističkim agentima, turoperaterima i liderima industrije kako bi razgovarali o mogućnostima saradnje. To umrežavanje postavilo je temelje za buduća partnerstva koja će omogućiti da još veći broj američkih putnika iz prve ruke iskusi čari Bosne i Hercegovine.
Mili Bijavica, vlasnik turističke agencije Fortuna Travel, zahvalio je USAID-u, Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo, Turkish Airlinesu i Vanjskotrgovinskoj komori BiH, koji su im to omogućili.
- Povratna informacija od agenata i agencija s kojima smo razgovarali je odlična. Drago im je što smo došli prvi put predstaviti BiH. SAD su veliko tržište, općenito u privredi, a tako i u turizmu. Ja se nadam da će turisti početi dolaziti u velikom broju, pogotovo zato što su to turisti koji troše više novca i jako su dobri gosti. Što se nas tiče, mislim da su naši hotelijeri spremni, kako vidim u Mostaru se uskoro otvara novi Hilton, zatim Marriot pa se nadam da će to Amerikance dodatno privući našem tržištu - dodao je Bijavica.
Američko tržište drugo je po veličini u svijetu kada je riječ o odlaznim turistima, a američki putnici poznati su po interesovanju za jedinstvene i manje poznate destinacije. Za Bosnu i Hercegovinu, uspostavljanje direktnih veza s američkim turističkim agencijama predstavlja zlatnu priliku za transformaciju turističke industrije.
Roberta Kravette, suvlasnica američke turističke agencije Destination Widllife, rekla je da su specijalizirani za ture posmatranja ptica, divljih životinja i prirode u neotkrivenim destinacijama i da su veoma uzbuđeni zbog BiH.
- Priroda je apsolutno prekrasna. Izuzetno me raduje prilika da odvedem ljude u ovu zemlju i pokažem njenu nevjerovatnu floru i faunu. Čula sam o nacionalnim parkovima, wellness bazenima, jezerima i zaista smo uzbuđeni - dodala je Kravette, saopćeno je iz USAID BiH.