Kad vidite da neko vodi uspješan posao, budite sigurni da je jednom donio hrabru odluku. Da je tako, potvrđuje i mladi par Ana i Bojan Mandura iz Žepča. Svoj prvi testni model cipela kreirali su prije dvije godine i nisu očekivali da će reakcija dovesti do sada već prepoznatljivog brenda „Lovidovi“.
Simbol srca
- Samo ime ''Lovidovi'' je igra riječi koja u prijevodu znači "dijeli svoju ljubav" jer ljubav i pažnja uložene u detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica, što ih čini jedinstvenim. Svaka naša cipelica ima i mali simbol srca koji stoji za humanitarnu pozadinu našeg brenda, gdje se udio od ostvarenog profita odvaja u dobrotvorne projekte - pojašnjava simpatični par Mandura.
Cipele se isključivo prodaju online, direktno kupcima bez veleprodaje.
- Sve tehnologije i sredstva koje veliki brendovi imaju mi nemamo, ali pokušavamo to nadoknaditi kreativnošću i strašću. Iako smo dosta toga već prošli, ipak se još nalazimo na nekim počecima naše priče, te smo uvjereni da upornim radom možemo stvoriti veliki brend cipela iz BiH, koji je internacionalno zastupljen i priznat - tvrdi par Mandura.
Sve o brendu Lovidovi možete pronaći na socijalnim mrežama Facebook i Instagram.
Nema dobavljača
Bitno je istaći da se cipele ručno izrađuju u BiH, a materijali nabavljaju samo dijelom iz BiH.
- Još nemamo dovoljno dobavljača na našem tržištu, no nadamo se da će se to promijeniti. Najkvalitetnije materijale nabavljamo iz Turske i Italije. Drago nam je da promoviramo cipele s Made in BiH etiketom - istuče mladi par.
Povećati broj modela
- U narednom periodu namjeravamo povećati broj modela te kolekcije upotpuniti i ženskim kožnim torbama. U pripremi je i muški brend cipela. Planiramo projekte koji će cipele dalje razvijati u anatomiji i zdravim stopalima - naglašava par Mandura.