Povodom informacija da je izgradnja tunela Hranjen skoro u potpunosti obustavljena, iz Naroda i Pravde navode kako je najvažnije u ovom trenutku nastaviti sa izgradnjom tunela koji je strateški projekat za Goražde i cijelu Bosnu i Hercegovinu.
Nakon što su iz JP Autoceste FBiH potvrdili kako je potrošen cjelokupan planirani novac u iznosu većem od 80 miliona KM pri čemu je obavljena tek trećina radova na izgradnji tunela Hranjen, iz Naroda i Pravde navode kako je neophodno osigurati nastavak izgradnje tunela.
- Nažalost, Vlada FBiH je uspjela da upropasti jednu pozitivnu priču koja je bila inicijativa lokalnih i kantonalnih vlasti iz Kantona Sarajevo i BPK Goražde. Sada kada se tačnom potvrdila informacija da je utrošen cjelokupan planirani iznos novca pri čemu je izgrađena tek trećina tunela, Vlada Federacije BiH i JP Autoceste FBiH moraju izaći sa jasnim informacijama ko je odgovoran za nešto takvo. Zahtijevamo potpunu transparentnost jer se radi o novcu građana FBiH. Vlasti građanima moraju odgovoriti zašto se nastavilo sa plaćanjem iako su radovi kasnili, kako se došlo u situaciju da su radovi obustavljeni, ko je odgovoran kao i na koji način Vlada FBiH planira zaštititi interese i novac građana? Uporedo sa utvrđivanjem pozadine cijele afere, važno je osigurati nastavak radove jer je izgradnja tunela Hranjen strateški projekat za cijelu BiH, a posebno za Goražde - navode iz Naroda i Pravde.
Vlada Federacije BiH na čelu sa premijerom Fadilom Novalićem, dodaju iz Naroda i Pravde, ne samo da je u potpunosti podbacila u izgradnji velikih infrastrukturnih projekata, već konstantno srlja iz afere u aferu. Osim premijera Novalića, javnosti odgovore duguje i donedavni direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić koji je bio dužan reagirati na vrijeme jer je očigledno problem nastao mnogo prije nego je javnost saznala.
- Pitanje izgradnje Zeničke zaobilaznice na Koridoru VC i višestrukog probijanja rokova do danas nije objašnjeno niti je bilo ko preuzeo odgovornost za takvo stanje. Brza cesta Lašva-Nević Polje dosad je više puta najavljivana bez da su se radovi na izgradnji intenzivirali, a obustava izgradnje tunela Hranjen je kap koja je prelila čašu - dodaju iz Naroda i Pravde.
Iz Naroda i Pravde navode kako SDA snosi punu političku odgovornost jer javna preduzeća posmatra kao stranački plijen i na najodgovornije funkcije imenuje osobe koje su u očiglednom sukobu interesa.
- U konkretnom slučaju izgradnje tunela Hranjen jasno je sporan prelazak Jasmina Buče, kadra SDA, iz JP Autoceste FBiH u firmu koja je odabrana za izvođača radova i to samo nekoliko dana nakon potpisivanja ugovora. Također, upozoravali smo i upozoravamo i da je novi direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder kadar SDA koji je aktivno politički angažiran i član je Kluba SDA u Parlamentu FBiH. Imamo situaciju i da je generalni direktor BH Telekoma ne samo član SDA već je imenovan i na neke od najodgovornijih stranačkih funkcija. Ovi primjeri su samo vrh ledenog brijega, oni samo pokazuju kako funkcioniše sistem koji je baziran na pljački javnih resursa na najbrutalniji način - poručuju na kraju saopćenja iz Naroda i Pravde.