Inspekcijski nadzor na jučerašnjoj sjednici Predstavničkog doma Parlamenta FBiH, koja se održavala u jednom ilidžanskom hotelu, nije pokrenut po službenoj dužnosti već po zahtjevu građana.
To je za „Avaz“ kazao direktor Uprave za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo (KUIP) Fahir Halilović.
- Uveli smo mogućnost pokretanja zahtjeva za inspekcijskim nadzorom pozivom na viber broj ili slanjem poruke, te mejlom na zvaničnu adresu, kao i pozivom na fiksni telefonski broj. Sadržajem odredbi člana 30 Zakona o inspekcijama, propisano je da je nadležna inspekcija obavezna izvršiti inspekcijski nadzor na podneseni zahtjev u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva, a u roku od osam dana po izvršenom inspekcijskom nadzoru obavezni smo dostaviti podatke i obavještenja o utvrđenim činjenicama u postupku inspekcijskog nadzora i eventualno poduzetim mjerama – pojasnio je Halilović.
Dodaje da je od dolaska na ovu funkciju insistirao na potpunoj i konzistentnoj primjeni odredbi ovog člana, a sve u korist svih pravnih i fizičkih lica, a naročito građana.
- Jučer u popodnevnim satima dobili smo poziv gdje nam je stranka kazala da li održavanje sjednice znači da su parlamentarci nedodirljivi i da oni mogu da krše odredbe mjere da ne može biti više od 30 ljudi u jednom unutrašnjem prostoru. Na identičan način postupamo nad svim subjektima nadzora. U konkretnom slučaju postojale su osnove sumnje da se krše odredbe, na osnovu toga uradili smo sistem procjene rizika i prijetnje i formirali tim koji je otišao na adresu i utvrdio stvarno i činjenično stanje da se više od 30 ljudi nalazilo u jednoj prostoriji gdje se održavala sjednica Predstavničkog doma Parlamenta FBiH – rekao nam je Halilović.