Skoro dva mjeseca nakon stravične nesreće u Jablanici, kad su u sudaru dva voza poginula trojica mašinovođa Fehmin Turčinović, Jasmin Ćeranić i Haris Karić, Tužilaštvo Hercegovačko-neretvanskog kantona ne izlazi u javnost s informacijama o istrazi koju provodi.
U međuvremenu je formirana i interna komisija “Željeznica FBiH”, koja pomaže tužiocima u istrazi.
Pokvareni uređaji
Pojedini rukovodioci u “Željeznicama FBiH” smatraju skandaloznim formiranje komisije pod direktorskom palicom Enisa Džafića, čovjeka koji je svim uposlenicima zabranio bilo kakve izjave i komentare o nesreći, čak i na društvenim mrežama.
Naši sagovornici iz “Željeznica” smtraju da je upravo formiranje ove komisije potez koji će sakriti prave krivce i istragu o nezapamćenoj željezničkoj nesreći i smrti trojice mašinovođa odvesti u sasvim drugom smjeru.
- Mogu oni sakrivati šta hoće, ali neko će morati dati odgovore na dva osnovna pitanja: Zašto nisu radile balize, odnosno autostop uređaji, i ko je mašinovođi voza iz Drežnice rekao: “Imaš slobodan prolaz kroz Jablanicu”, nakon čega je voz digao na brzinu od 120 kilometara na sat. Nije čovjek lud, ne bi to radio bez prethodne upute da mu je prolaz čist - otkriva šokantne informacije naš sagovornik, dobro upućen u sistem željezničkog saobraćaja.
Procedure u željezničkom saobraćaju sasvim su, kaže, jasne.