Građani koji žive u ulici Vitomira Lukića zadnjih nekoliko mjeseci dobivaju previsoke račune za vodu. Iznos na računima varira od 40 pa do preko 100 KM.
Računi za četveročlanu porodicu u prosjeku ne bi trebali prelaziti dvadesetak maraka, ali porodica Fikrete Begić jednog mjeseca morala je platiti čak 110 KM.
Kako nam je kazala Begić, više puta se obraćala preduzeću „Vodovod i kanalizacija“.
- Nemoguće je da je potrošnja tolika. Iz VIK-a su nam kazali da postoji kvar i da voda curi negdje, ali nisu došli da poprave. Rekli su da to nije njihova nadležnost. Mi smo angažirali majstora i koji je provjerio to i ustanovio da nema nikakvog kvara – ističe ona.Ovaj problem također imaju i komšije porodice Begić, jer je mjerilo za vodu zajedničko za cijelu zgradu.
Nadajući se da će pronaći riješenje, Fikreta se također obraćala i inspekciji rada, premijeru KS, i ostalim organima vlasti.
Na naš upit Iz ViK-a su naveli slijedeće:
- U poslovnoj evidenciji preduzeća na adresi Vitomira Lukića 47 je registrovan potrošač Begović Rasim kao stanar zgrade. U ovoj zgradi povećana potrošnja postoji od aprila 2017.godine, a čiji je evidentan uzrok postojanje kvara. Obzirom da postoji kvar, preduzeće još jednom napominje da, prema «Zakonu o održavanju zajedničkih djelova zgrada i upravljanja zgradama» rješenje pitanja vodovodnih instalacija unutar zgrade (kako zajedničkih tako i instalacija u stanovima), njihovo održavanje, blagovremena opravka eventualnih kvarova koji mogu biti uzrok povećane potrošnje, u potpunosti je u nadležnosti ovlaštenog Upravitelja.