Hyundaijeva Ioniq električna linija dobila je novi model koji se zove Ioniq 6 i poput starijeg brata donosi snažan dizajnerski izraz.
Međutim, sada s razvučenim i strujno oblikovanim linijama ima potpuno novi izričaj, koji će neki povezati i s Porscheom, a neki bi mogli uočiti sličnosti s električnim Mercedesima više klase.
U svakom slučaju, koncept Prophecy je bio uzor i osnova oblikovanja ovog automobila, o kojem će se još puno govoriti. Za svaku je pohvalu što je proizvodna izvedba zadržala originalnu siluetu vozila sa spuštenim stražnjim repom, a ne vjerujemo da će mnogi to uzeti za zlo ako ih podsjeti na 911, piše Index auto.
I ovdje dominiraju svjetlosni elementi Parametric Pixel, a novost je stražnji integrirani spojler te segmenti vertikalno orijentiranih svjetlosnih elemenata smješteni u odbojniku.
Interijer se uvelike oslanja na kompaktni Ioniq 5 s dva 12-inčna zaslona. Ima i novih detalja, poput oslonaca za ruke u vratima, a prekidači su preseljeni na središnji tunel. Automobil ima i digitalne retrovizore koji će naknadno biti zamijenjeni klasičnim na svim tržištima na kojima (još) nisu dozvoljeni.
Tehnička strana automobila je relativno nepoznata. Znamo da je osnova ista, E-GMP platforma. Bolja aerodinamika će se pak odraziti na doseg jer je koeficijent otpora zraka pao s 0.288 na tek 0.21. Realno je očekivati dvije izvedbe, slabiju s 228 KS i stražnjim pogonom te jaču s dva elektromotora, AWD opcijom i maksimalnih 324 KS.
O performansama možemo tek nagađati.
Nepotvrđene informacije govore da će Hyundai ići i do 600 KS, a u tom slučaju riječ je o 260 km/h maksimalca te ubrzanju do 100 km/h za samo 3.6 sekundi. Druga strana spektra je potvrđena 800-voltna tehnologija, što znači 18 minuta punjenja za razinu od 80 posto, odnosno pet minuta za 100 km dosega. Inače, realno je očekivati 500 km dosega s baterijom od 77 kWh, što je odličan rezultat.
Cijena i tačan termin dolaska na tržište bit će objavljeni naknadno.