AUTOINDUSTRIJA

Renault Arkana - zaista nešto novo

karoserija, čije se dimenzije idealno uklapaju u ''C'' segment, djeluje primamljivo, a isto se može reći za opremu i pogonske grupe

Arkana: Prodaja počinje ovog ljeta. Renault

Avaz.ba

17.7.2019

Arkana: Jake poveznice za novijim Renaultovim modelima - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+3

Renault Arkana zamišljena je u ruskom dizajnerskom studiju u sklopu strategije ''Drive the Future'' (Vozi budućnost). Proizvodnja će se odvijati u tamošnjim proizvodnim pogonima, pa samim tim ne čudi činjenica što će se prvi primjerci ruskim kupcima isporučiti već ovog ljeta, a ostalima nešto kasnije.

Tri nivoa opreme 

Elegantni Coupe SUV-a, dug 4,54 m, prvi je put svjetlo dana ugledao prošle godine na Moscow Motor Showu, gdje je kao koncept oduševio prisutne. Baš je zbog te činjenice put do serijske proizvodnje bio kratak. Glavna dizajnerska odlika ovakvih vozila jeste padajuća linija krova koja kao takva neodoljiva podsjeća na prave sportske coupe automobile.

Što se prednjeg i zadnjeg dijela tiče, vidljive su jake poveznice za novijim Renaultovim modelima. To se odnosi na: specifično oblikovana LED svjetla na prednjem i zadnjem kraju, upečatljivu masku motora, kromirane detalje.

Kupci prvih serija na raspolaganju će imati sedam boja karoserije i tri nivoa opreme. Kao serijska oprema dolaze aluminijski točkovi od 17 inča, dok će, uz nadoplatu, moći dobiti za broj ili dva veći.

Za unutrašnjost se može reći da je moderna i kvalitetna. Dizajneri interijera tvrde da su nivo završne obrade i ugrađeni materijali po ukusima kupaca koji streme premium automobila. Za rukovanjem multimedijalnim sistemom Renault Easy Link zadužen je 8-inčni centralni displej ispod kojeg se nalaze klasične komande klime, što većina korisnika smatra odličnim rješenjem. Očekivano, Renault Easy Link lako je povezati sa svim vrstama pametnih telefona.

Tri programa rada

Zahvaljujući tome, vozač može prilagoditi veliki broj komponenti vozila po svom nahođenju te se na taj način osjeća ugodnije i sigurnije. Za izbor načina rada motora, mjenjača i osjetljivosti upravljačkog mehanizma zadužen je već dokazani sistem Multi-Sesnse.

Za sada se nude tri programa rada: Eco, Sport i My Sense (individualne postavke), a tu je i 8 boja ambijentalnog osvjetljenja koje opći ugođaj diže na viši nivo. S obzirom na to da su prvi primjerci namijenjeni ruskom tržištu, ne čudi da su volan i sjedišta opremljeni grijačima.

Iako je linija krova padajuća to se nije odrazilo na zapreminu prtljažnika. Štaviše, ona se kreće od 508 do 1.333 litara radne zapremine, a što ovisi o odabranoj konfiguraciji zadnjih sjedišta. U pres-materijalu piše da je akustična izolacija bogato odmjerena, čime su smanjeni buka i vibracije. Zbog toga specijalni audio paket Bose dolazi do punog izražaja.

Pogon 4x4 i pogonski agregat razvijen u saradnji s Mercedes-Benzom 

Renault Arkana razvijen je unutar alijanse Renault-Nissan, što znači da su postajali ogromni resursi za prilagođavanje pogona i pogonskih motora s pripadajućim mjenjačima. Istina, za sada se samo nudi benzinac TCe sa 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta, što je i logičan izbor za rusko tržište. Ovaj je motor uparen s X-Tronic mjenjačem, čije su karakteristike predviđene za sofisticirani 4x4 pogon.

Softver nadzorne elektronike podešen je tako da u svakom momentu svaki od četiri točka dobiva tačno onoliko snage koliko treba. To uz napadne i silazne uglove od 18 i 25° te udaljenost od tla od 208 mm daje ozbiljne off-road mogućnosti. Sve u svemu, radi se o vrlo sposobnoj tehnologiji skrivenoj ispod skladnog dizajna.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.