Renault Captur nastao je na temeljima gradskog modela Clio, što ga svrstava u sve popularniju klasu gradskih SUV-ova. Da je koncept od početka zamišljen kako treba, potvrđuju prodajni rezultati - od predstavljanja 2013. do danas isporučeno je 1,2 miliona primjeraka.
Moderniji i praktičniji
Tek predstavljeni Captur s pravom nozi oznaku ''novi'' jer je u odnosu na prethodnika ugrađeno čak 85% novih komponenti. Vanjski dizajn ostavlja odličan utisak pa smo sigurni da će novi Captur biti adekvatna konkurencija ljepuškastom Peugeotu 2008, predstavljenom desetak dana ranije. Linije 11 cm duže karoserije fino su ispeglane pa se uz eleganciju dobila i efikasna aerodinamika.
Kao pozitivne posljedice dolaze manja buka, bolje držanje ceste i nešto niža prosječna potrošnja goriva. Pohvalno je što će svi paketi opreme imati 100% LED svjetla, što uz moderan izgled ide u prilog sigurnosti vožnje. Zadnja LED svjetla izvedena su sa 3D efektom, čime se ostavlja upečatljiv utisak tokom noćne vožnje.
Kupcima će se nuditi 11 boja karoserije, 4 boje krova te 3 paketa vizuelne personalizacije. Ovisno o odabranom, veličina točkova se kreće od 16 do 18 cola. Ali to nije sve jer se u ponudi nalaze krovni nosači, panoramski krov i još nekoliko interesantnih detalja.
Otvaranjem vrata nećete doživjeti pretjerano iznenađenje, s obzirom na to da su dizajneri inspiraciju za oblikovanje interijera našli u nedavno predstavljenom Cliju. Kupce raduje činjenica što sve djeluje znatno modernije i praktičnije nego do sada.
Prodaja najesen
Posebno je upečatljiv novi vertikalni ekran infotainment sistema koji kao takav postaje zaštitni znak svih novijih Renaultovih modela. Međuosovinski je razmak rastegnut za 2 cm, što osjete putnici na zadnjim sjedištima u vidu većeg prostora za koljena. Za pohvalu je i prtljažnik zapremine 536 litara.
Kao opcija dolazi Bose audiosistem sa subwooferom, koji je skriven u desni rub prtljažnika te kao takav ne oduzima ništa o zapremine predviđene za prtljagu. Ukupna zapremina unutrašnjih pretinaca iznosi golemih 27 litara, što je više nego dovoljno za smještaj sitnijih predmeta svih pet putnika. Početak prodaje novog Captura očekuje se s početkom jeseni.
Prvi u klasi dobiva pogon PHEV
S početkom iduće godine Captur će se nuditi uz oznaku E-Tech koja otkriva da se radi o vozilu sa PHEV sistemom. A to znači da će Captur imati hibridni pogon sa setom baterija koje se u stanju mirovanja pune po sistemu plug-in. Obećana autonomija je 45 km što je većini dovoljno za odlazak i povratak s posla.
Za realizaciju PHEV pogona registrovano je 150 patenata pa se može pretpostaviti da će slična rješenja ubrzo zaživjeti u ostalim Renaultovim modelima. Moramo posebno naglasiti da će Captur postati prvi automobil u klasi sa plug-in sistemom punjenja baterija.
Dakako, tu je standardna ponuda benzinaca i dizelaša u rasponu snage 100 – 156 KS. Ovisno o odabranom motoru dolaze ručni mjenjači sa 5 ili 6 stepeni prenosa te EDC sa dvostrukom spojkom i dva kvačila.