Desilo se ono što su mnogi prognozirali – Škoda je postala tako dobra da je počela ugrožavati Volkswagen, pa evropski mediji najavljuju radikalne poteze čelnika njemačkog diva.
Škoda je nekada bio proizvođač jeftinih automobila pristupačnih običnim ljudima, no u posljednjih nekoliko godina zabilježen je drastičan iskorak. Modeli češkog proizvođača ne samo da su kvalitetni već su i cjenovno primamljiviji od Volkswagenovih, od kojih ni u čemu ne zaostaju.
Jedan od razloga za to je činjenica da se Škoda u Češkoj oslanja na mnogo jeftiniju radnu snagu, te su njeni automobili, iako se oslanjaju na njemačku tehnologiju, jeftiniji od Volkswagenovih, a samim tim sve privlačniji kupcima, što se može vidjeti na primjerima Kodiaqa i Tiguana, ali i Superba i Passata. Posebna priča su i sve bolji prodajni rezultati i profit Škode.
Nijemci zbog toga razmišljaju da dio proizvodnje Škode presele u Njemačku, ali i Česima svoju platformu i ostale komponente počnu prodavati po višim cijenama. Osim što bi tako u Njemačkoj bio ublažen problem viška radne snage i manjka proizvedenih automobila, Škodini modeli morali bi poskupjeli, a Volkswagen ponovo bio neprikosnoven, kao najvažniji brend grupacije. No, ostaje da se vidi šta će reći Česi.
Ogroman rast
Škoda je pod palicom Volkswagena od 1991. godine. Tada je u svojoj gami imala samo jedan modal, s godišnjom proizvodnjom od 170.000 automobila. No, stvari su se promijenile, a Škoda je od tada zabilježila ogroman rast, o čemu svjedoči i nedavni izlazak 20-milionitog automobila s trake u fabrici u Mladoj Boleslavi.
Danas Škoda u gami ima čak sedam modela i profit joj raste iz godine u godinu.
20
miliona proizvedenih automobila je jubilej koji je nedavno proslavila Škoda.