AUTO-MOTO

Ovaj auto "pocjepao" je Bugatti, da ima krila bio bi avion

Avaz.ba

6.10.2017

Prošlo je jedva mjesec dana od "Bugattijevog" spektakularnog pothvata u kojem je svojim novim modelom "Chiron" uspio ubrzati od 0 do 400 km/h te se zatim zaustaviti na mjestu u svega 41.96 s. 

Time su jednako kao i prethodnim "Veyronom" skinuli svjetski rekord i još jednom pokazali da su najbolji od najboljeg, prenosi Dnevnik.hr.

I bili su, no naglasak je na prošlom vremenu. Vjerojatno dok su se još ispijali pjenušci i grickao kavijar u redovima francuskog proizvođača, u Švedskoj je čovjek imena Kristijan fon Koenigsgeg (Christian von Koenigsegg) kovao plan za skidanje smješka s "Bugattijevih" zaposlenika. 

Za one koji nisu upoznati s kompanijom "Koenigsegg", čije ime mnogima zadaje muke i pri pisanju i pri izgovaranju, radi se o jednoj od najnaprednijih kompanija kada su u pitanju automobilska rješenja, koja su implementirana u njihove modele. 

Posljednji takav je Agera koja u RS izvedbi iz 5,0-litrenog twin-turbo V8 motora izvlači 1.360 KS, pritom zahvaljujući karoseriji izrađenoj od ugljičnih vlakana s aluminijskim sačama, težeći svega 1.395 kilograma. 

Odlučili su da 1. oktobra pokažu da ono što Agera RS pokazuje na papiru uistinu je izvedivo i u stvarnosti, a za taj pothvat su zamolili kupca jednog primjerka da im ''posudi'' svoj budući automobil kako bi ga nekoliko puta provozali po avionskoj pisti u Danskoj.

Rezultat je bio skidanje ni mjesec dana starog rekorda 0-400-0 km/h koji je postavio "Bugatti" svojim "Chironom" i s Montoyom za upravljačem. I to ne za stotinku-dvije, već za punih 5,5 sekundi, uz konačno vrijeme od 36.44 sekundi.

Tog jutra Francuzima je prisjeo doručak jer se pored Agere, "Chiron" čini kao automobil niže klase, a da stvar bude bolja, "Koenigsegg" već neko vrijeme drži spreman hibridni hiperautomobil – Regera – koji bi prema procjenama do 400 km/h trebao doći za 20 sekundi.

David protiv Golijata – 1:0.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.