Sarajevska pop-rok muzička škola iznjedrila je plejadu asova kojim bi se, s punim pravom, mogle podičiti najveće evropske i svjetske metropole. Kada krene nabrajanje uvijek se pomenu imena Davorina Popovića, Zdravka Čolića, Gorana Bregovića, Dine Merlina, Kemala Montena ili bendova kao što su: „Indexi“, „Bijelo dugme“, „Zabranjeno pušenje“, „Crvena jabuka“, „Plavi orkestar“. Međutim, nekako po pravilu, a potpuno nezasluženo i bez objektivnog razloga, u tom nabrajanju zaboravimo ime Fadila Toskića. Nezasluženo i bez razloga, jer je umjetničkom vještinom i snagom svoje interpretacije zaslužio da se nađe rame uz rame sa spomenutim veličinama.
Riječ je o pjevaču koji je obilježio najkvalitetniji i najproduktivniji period pop-rok scene u Sarajevu. To je bio period kada su noćni izlasci i dobar provod značili odlazak na igranke na kojima su nastupali samo vrhunski muzičari, a Fadil Toskić je bio jedan od njih. Također, riječ je o periodu kada su festivali imali dominantno mjesto u estradnim tokovima, a Fadil Toskić je na njima osvajao nagrade. Kada na sve rečeno spomenemo i pjesme iz Toskićevog opusa kao što su: „Zapalio sam plamen u srcu tvom“, „Burna ljubavi vladaj“, „Jasmina“ ili „Crno vino, plave oči“, postaje jasno koliko se ogriješimo svaki put kada preskočimo da odamo priznanje Fadilu Toskiću na njegovom radu. Pjesma koja je jedan od njegovih posljednjih velikih hitova, a koja je mlađim generacijama pokazala o kakvom pjevaču se radilo, dok je starijim samo potvrdila njegovu veličinu, sasvim sigurno je „Kad ostaneš jednom sama“.