POTVRĐENA SARADNJA

TikTok postao "službeni zabavni partner" ovogodišnjeg Eurosonga

Ova društvena mreža popularizirat će muziku, umjetnike, zemlje i povijest te sam događaj, kroz posebno kreirani program, muzičke popise za reprodukciju i sadržaj iza kulisa

Italijanska grupa "Maneskin": Prošlogodišnji pobjednici. Eurosong

L. K. P.

18.4.2022

Europska radiodifuzna unija (EBU) objavila je da društvena mreža TikTok postaje "službeni zabavni partner" Evrovizije s tim da će TikTok ponuditi svojim korisnicima posebno kreiran program vezan uz Evroviziju poput posebno pripremljenih playlista ili sadržaja iza kulisa Evrovizije. 



S obzirom na dostupne podatke takav poslovni dogovor ne čudi uzme li se u obzir da je TikTok do danas prikupio 3,7 milijardi pregleda na #Eurovision videa, s više od 1,4 milijarde pregleda videa s hashtagom #Eurovision2021 samo prošle godine.

-Oduševljeni smo što ćemo TikTok učiniti službenim zabavnim partnerom Eurosonga 2022., blisko surađujući na stvaranju još ekskluzivnijeg i zanimljivijeg sadržaja. TikTok zajednica je zaista prihvatila Evroviziju prošle godine i sada se radujemo što ćemo im omogućiti pristup bez presedana najvećem svjetskom muzičkom događaju uživo i inspirirati cijelu novu generaciju fanova, rekao je tim povodom Martin Osterdal (Österdahl), izvršni direktor  takmičenja za pjesmu Evrovizije.

Kao ‘Službeni zabavni partner’ Evrovizije 2022., TikTok će popularizirati muziku, umjetnike, zemlje i povijest te sam događaj, kroz posebno kreirani program, muzičke popise za reprodukciju i sadržaj iza kulisa. Polufinalne emisije Eurovizije i veliko finale bit će dostupni za stream putem službenog Eurovizijskog TikTok računa.

Eurosong 2022. održat će se na PalaOlimpico u Torinu u Italiji, a veliko finale je zakazano za 14. maj. Prošlogodišnju pobjedu na Evroviziji odnijela je italijanska rok grupa "Maneskin".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.