Europska radiodifuzna unija (EBU) objavila je da društvena mreža TikTok postaje "službeni zabavni partner" Evrovizije s tim da će TikTok ponuditi svojim korisnicima posebno kreiran program vezan uz Evroviziju poput posebno pripremljenih playlista ili sadržaja iza kulisa Evrovizije.
S obzirom na dostupne podatke takav poslovni dogovor ne čudi uzme li se u obzir da je TikTok do danas prikupio 3,7 milijardi pregleda na #Eurovision videa, s više od 1,4 milijarde pregleda videa s hashtagom #Eurovision2021 samo prošle godine.
-Oduševljeni smo što ćemo TikTok učiniti službenim zabavnim partnerom Eurosonga 2022., blisko surađujući na stvaranju još ekskluzivnijeg i zanimljivijeg sadržaja. TikTok zajednica je zaista prihvatila Evroviziju prošle godine i sada se radujemo što ćemo im omogućiti pristup bez presedana najvećem svjetskom muzičkom događaju uživo i inspirirati cijelu novu generaciju fanova, rekao je tim povodom Martin Osterdal (Österdahl), izvršni direktor takmičenja za pjesmu Evrovizije.
Kao ‘Službeni zabavni partner’ Evrovizije 2022., TikTok će popularizirati muziku, umjetnike, zemlje i povijest te sam događaj, kroz posebno kreirani program, muzičke popise za reprodukciju i sadržaj iza kulisa. Polufinalne emisije Eurovizije i veliko finale bit će dostupni za stream putem službenog Eurovizijskog TikTok računa.
Eurosong 2022. održat će se na PalaOlimpico u Torinu u Italiji, a veliko finale je zakazano za 14. maj. Prošlogodišnju pobjedu na Evroviziji odnijela je italijanska rok grupa "Maneskin".